Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugen kodak M853 is vol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geheugen kodak M853 is vol

    Geacht forum,

    Aangezien ik een complete digitale analfabeet ben klinkt deze vraag ongetwijfeld reuze belachelijk. Mijn probleem is het volgende: na het nemen van 10 foto's is het interne geheugen vol. Nooit heeft dat probleem zich voorgedaan. Waaraan kan dit te wijten zijn? Is dit normaal? Of, weten jullie wel actie aangewezen is om het geheugen uit te breiden ofwel terug te brengen tot het oorspronkelijke vermogen?

    Hartelijk dan bij voorbaat.

  • #2
    Re: geheugen kodak M853 is vol

    Ik ken Kodak niet, maar bij Canon is er en instelling : " Foto's maken zonder kaart".
    Misschien heb zoiets dergelijks toevallig aangestipt.
    Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

    Comment


    • #3
      Re: geheugen kodak M853 is vol

      zou ook es kijken in da boekje da bij nen kodak zit.
      da geval met handleiding op!

      intern geheugen is niet gelijk aan kaartje dat je erin steekt.
      ofwel staat dit veranderd in't menu of er zit simpelweg geen kaartje in
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: geheugen kodak M853 is vol

        Vermoedelijk neemt je camera normaal automatisch op de geheugenkaart op en ben je die vergeten; je toestel heeft dus een beperkt geheugen voor "nood"gevallen.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: geheugen kodak M853 is vol

          Bedankt allemaal voor de snelle reacties. Ik vermoed dat de camera inderdaad een beperkt intern geheugen heeft.Er kunnen elf foto's genomen worden, waarna de melding "intern geheugen is vol" verschijnt". Nochtans zit er een geheugenkaart in het toestel. Kan het zijn dat die kaart stuk gegaan is?

          Comment


          • #6
            Re: geheugen kodak M853 is vol

            kaart stuk kan natuurlijk, maar kan ook dat de schrijfbeveiliging opstaan, is een schuifje op het kaartje zelf.

            groeten
            Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
            500px site: https://500px.com/crazy_b

            Comment

            Working...
            X