Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar...

    Schiet me niet dood als deze vraag al -tig maal gesteld is (heb het forum al wat doorgrond, maar niet echt een antwoord gevonden; tenzij ik er natuurlijk over gekeken heb)

    Ik had me graag wat(studio) belichtingsmateriaal aangeschaft, misschien een beginnersset, maar ik had het geheel zowiezo graag kunnen meenemen op lokatie.

    Zo denk ik ondermeer aan: statieven, 2 softboxen, reflectiescherm, wireless systeem(pje).

    Ik geef toe: er staat een schat van informatie op dit forum, doch zie ik op dit moment nog even het bos door de bomen niet.

    IK vroeg me af naar welke winkels ik zou kunnen trekken betreft dit materiaal. Ik ben afkomstig van de streek van Brugge. Dus liefst niet aan de andere kant van het land.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

  • #2
    Re: Op zoek naar...

    er staat een sticky bovenaan dit subforum. Vind je daar niet alle info die je nodig hebt?
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #4
      Re: Op zoek naar...

      Bedankt voor het reageren.
      Maar zoals de links al aangeven: allemaal naar online shops. En de eerste link verwijst weliswaar naar een deftige topic, maar waar vlug offtopic gegaan wordt met discussies over onderdelen en termen waar ik nog geen kaas van gegeten heb.

      Ik wil gewoon ergens een zaak kunnen binnenstappen en me met raad en daad laten bijstaan. En als dat kan, graag zo dicht mogelijk in de buurt.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #5
        Re: Op zoek naar...

        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht

        Ik wil gewoon ergens een zaak kunnen binnenstappen en me met raad en daad laten bijstaan. En als dat kan, graag zo dicht mogelijk in de buurt.
        de dichtste shop in de buurt die het nodige in huis heeft is cameratools in Apeldoorn, maar dan nog zou ik ebay opteren voor de triggers.

        Bedenk ook dat de verkopers in de shops over 't algemeen hier(strobisme) geen ervaring in hebben. Dus die raad en daad zal vrij bedenkelijk zijn.

        tenzij je voor studio materiaal opteert, da's me nog niet helemaal duidelijk
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #6
          Re: Op zoek naar...

          Wil je eens rondneuzen bij een prowinkel met belichtingsmateriaal kun je eens langs bij Servix in Aartselaar (Elinchrom) of Hotz in Brussel (Broncolor) of Calumet in Antwerpen (Profoto dacht ik).

          Ik ben ook van West-Vlaanderen en dichter bij ons is er jammer genoeg niks te vinden :-(.

          Een Ranger Quadra RX van Elinchrom is een mooie starterskit en ideaal voor op locatie want je hebt geen stroomvoorziening nodig.



          Ik werk nu met strobiststuff, moest ik overschakelen zou ik neigen naar zoiets.
          Website http://www.kristofpattyn.be

          a lotta canonstuff

          Comment

          Working...
          X