Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsvragen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsvragen...

    Soms valt er ergens wel eens iets te winnen met een wedstrijd en dan is er behalve wat vragen te beantwoorden ook altijd een schiftingsvraag. Vroeger kon je dan vaak na afloop het antwoord op die schiftingsvraag terugvinden in het bvb. betreffende tijdschrift. Echter tegenwoordig vind je dat zelden terug. Je hebt dus geen idee waarrond je moet gaan gokken, tenzij je al eens won dan kan je je baseren op iets. Iemand een idee hoe dat zou kunnen zitten bij bekende tijdschriften en kranten als bvb. de Humo, De standaard, De Morgen, Flair, Foto & Video, ... vul maar aan. Soms vul ik iets id 1000 in maar moet dat niet eerder id 10 000 of mss mr id 100 ?
    Kwam zomaar bij me op, iemand ?

  • #2
    Re: Prijsvragen...

    Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
    Soms valt er ergens wel eens iets te winnen met een wedstrijd en dan is er behalve wat vragen te beantwoorden ook altijd een schiftingsvraag. Vroeger kon je dan vaak na afloop het antwoord op die schiftingsvraag terugvinden in het bvb. betreffende tijdschrift. Echter tegenwoordig vind je dat zelden terug. Je hebt dus geen idee waarrond je moet gaan gokken, tenzij je al eens won dan kan je je baseren op iets. Iemand een idee hoe dat zou kunnen zitten bij bekende tijdschriften en kranten als bvb. de Humo, De standaard, De Morgen, Flair, Foto & Video, ... vul maar aan. Soms vul ik iets id 1000 in maar moet dat niet eerder id 10 000 of mss mr id 100 ?
    Kwam zomaar bij me op, iemand ?
    Veel meer, toch zeker bij bekende media.
    Standaard > Dik 20.000 en zelfs meer.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Prijsvragen...

      Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
      Soms valt er ergens wel eens iets te winnen met een wedstrijd en dan is er behalve wat vragen te beantwoorden ook altijd een schiftingsvraag. Vroeger kon je dan vaak na afloop het antwoord op die schiftingsvraag terugvinden in het bvb. betreffende tijdschrift. Echter tegenwoordig vind je dat zelden terug. Je hebt dus geen idee waarrond je moet gaan gokken, tenzij je al eens won dan kan je je baseren op iets. Iemand een idee hoe dat zou kunnen zitten bij bekende tijdschriften en kranten als bvb. de Humo, De standaard, De Morgen, Flair, Foto & Video, ... vul maar aan. Soms vul ik iets id 1000 in maar moet dat niet eerder id 10 000 of mss mr id 100 ?
      Kwam zomaar bij me op, iemand ?

      Ik heb dat altijd voor met Nieuwsblad....
      Het is inderdaad wreed ambetant gezien je geen richtcijfers hebt...
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

      Comment


      • #4
        Re: Prijsvragen...

        Op de website van de CIM kan je richtcijfers vinden.

        Comment

        Working...
        X