Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TV kijken op.......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TV kijken op.......

    ...... Iets anders dan tv scherm of pc..... Waar je dus ook de antennekabel kan inpluggen, iets draagbaar dus, bestaat zoiets wel?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: TV kijken op.......

    iets in de richting van volgend item?

    of anders als het echt wat tv te kijken is zou ik zeggen kijk eens voor een klein tv met dvb ontvanger
    www1.conrad.be
    --> Home Multimedia TV & video TV's Draagbare LCD-TV's

    Comment


    • #3
      Re: TV kijken op.......

      Je zou een TV-tuner kunnen aansluiten op een beamer en TV kijken op een projectiescherm of op een witte muur.
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

      Comment


      • #4
        Re: TV kijken op.......

        Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
        Je zou een TV-tuner kunnen aansluiten op een beamer en TV kijken op een projectiescherm of op een witte muur.
        dan kan je evengoed een tv-tuner op een laptop aansluiten
        op de meeste (iets betere) laptops is een video uit voor een extern scherm of beamer op aan te sluiten

        Codima = computers,laptops,tablets,onderdelen,herstellingen service. Kies, vergelijk en koop online of kom afhalen in Gent.

        De wereld van computers kan soms vrij ingewikkeld zijn. Op HCW.be vind je allerlei interessante informatie, tips en advies over de computer.

        Comment


        • #5
          Re: TV kijken op.......

          op je iPad

          Comment


          • #6
            Re: TV kijken op.......

            Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
            waar kan je op dat stuk fruit een coax kabel aansluiten?
            daar is geen rechtstreekse aansluiting op voorzien
            plus als je voor die dingen zo'n overpriced spul moet kopen dan ben je beter af dat je monitor koopt met een ingebouwde tv-tuner
            goedkoper en beter beeld


            waarom moet men toch altijd dat fruit zitten te pushen in elk mogelijk topic
            ik zou zo denken dat sommige daar aandelen in hebben
            natuurlijk is het nu wat de periode om fruit te oogsten maar om dat nu in elk mogelijk topic naar voor te stompen vind ik er wat over

            Comment


            • #7
              Re: TV kijken op.......

              Misschien eerst eens vertellen wat de bedoeling is? Dat maakt het wat eenvoudiger.

              Comment


              • #8
                Re: TV kijken op.......

                Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                waarom moet men toch altijd dat fruit zitten te pushen in elk mogelijk topic
                ik zou zo denken dat sommige daar aandelen in hebben
                Nee hoor, geen aandelen, was't maar waar
                Ik stelde die oplossing voor omdat ik weet dat Francis dat fruit al in huis heeft

                Comment


                • #9
                  Re: TV kijken op.......

                  Als 't is om op een USB-poort aan te sluiten is dit een goedkope oplossing.
                  Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                  Comment


                  • #10
                    Re: TV kijken op.......

                    Op uw gsm
                    Je kan gewoon een slingbox kopen en dan kan je met elk toestel waarmee je op internet kan van overal tv zien.
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

                    Comment

                    Working...
                    X