Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klickr

    Klickr.be is een project van Villanella en FoMu Antwerpen. Het is een fotowedstrijd voor jongeren van 14 tot 25 jaar.
    Er wordt een thema gekozen, je kan 3 maanden max. 4 foto's insturen, de jury kiest er de beste uit en terwijl je foto's kan insturen voor een nieuw onderwerp, wordt er gestemd.
    De prijs voor de eerste 6: je werk wordt in het FoMu gehangen.

    Nu vind ik dat concept van dat stemmen niet zo goed, zo wordt het een populariteitswedstrijd...
    Daarom wil ik jullie vragen om te stemmen op de foto die jullie het mooiste vinden.
    Er zitten namelijk ook een aantal beelden van mij tussen, en ik zou evengoed al m'n vrienden en familie kunnen vragen te stemmen voor mijn foto's, maar ik zou het graag eerlijk houden en roep ik zoveel mogelijk mensen op te stemmen naar hun keuze.

    Alvast bedankt!



    (ps. dit thema is "Dresscode festival")
    Facebook
    Flickr
    500px

  • #2
    Re: Klickr

    Ik zie het verschil niet hoor, bij familie, vrienden om stemmen ronselen of hier om stemmen ronselen

    Bovendien:
    7.3. Spam

    Spam-berichten of het systematisch reclame maken voor een bepaalde website is niet toegestaan. Het vermelden van een weblink (URL) onder een post of bij een handtekening is dan ook vaak niet gewenst.

    Uitzondering wordt gemaakt voor links naar je eigen non-profit site(s) waar iedereen belang bij kan hebben. Commerciële sites promoten is verboden, ook als je zelf de eigenaar ervan bent.

    We maken ook een uitzondering als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Denk aan topics over persoonlijke homepages, fotogalerijen, blogs of andere topics waarin informatie gevraagd wordt.

    Fotomodellen kunnen maximaal één maal per kwartaal hun gratis diensten (TFP of TFCD) aanbieden in een topic.

    Oproepen in een topic om te stemmen voor een welbepaalde foto in een fotowedstrijd zijn niet gewenst en worden als spam beschouwd.

    Ook hier staat de forumleiding steeds ter beschikking voor advies ingeval van twijfel.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Klickr

      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Ik zie het verschil niet hoor, bij familie, vrienden om stemmen ronselen of hier om stemmen ronselen
      Misschien moet je eens leren aan begrijpend lezen te doen?

      De OP vraagt om op de mooiste foto te stemmen, niet per sé op zijn/haar foto.
      Moest hij/zij vragen aan familie om te stemmen zouden zij sowieso op zijn/haar foto's stemmen...

      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Oproepen in een topic om te stemmen voor een welbepaalde foto in een fotowedstrijd zijn niet gewenst en worden als spam beschouwd.
      Er wordt dus niet gevraagd om op een welbepaalde foto te stemmen.
      Last edited by Binomar; 3 oktober 2010, 19:03.

      Ik heb nog veel te leren en krijg daarom graag veel opbouwende kritiek.

      Comment


      • #4
        Re: Klickr

        Zoals Binomar al zei, je hebt niet goed gelezen
        Facebook
        Flickr
        500px

        Comment


        • #5
          Re: Klickr

          vond die ene wel erg goed en heb daar dan ook op gestemd.
          grt,bouk.
          Last edited by bouk; 9 oktober 2010, 08:39. Reden: ';,./
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Klickr

            Eerste draagt mijn voorkeur weg en dqqr dqn ook voor gestemd (5 vond ik ook ergens goed geslaagd).
            Wel vond ik de foto's allemaal te sterk verminderd in formaat en veel scherpte is verloren gegaan.

            Comment

            Working...
            X