Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heimwee naar de zomer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heimwee naar de zomer

    Na een trieste, grijze herfstdag en nu het om 20u al donker is krijg ik heimwee naar de lange zomeravonden.
    Gelukkig zitten er foto's in het archief die de heimwee een beetje verzachten.
    Dit is er eentje van 31 juli van op de zuidflank van de Zwartemolenberg in Dranouter.

    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

  • #2
    Re: Heimwee naar de zomer

    Ja, zeg wel, we zijn ondertussen oktober. Het gaat allemaal heel snel !

    Mooie foto ! Heb weer de neiging te zeggen dat ie scheef staat, maar dit is daar zó zeker ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Heimwee naar de zomer

      anders stond ie wel erg scheef he
      een mooi zomerbeeld
      Groeten!

      500px / Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Heimwee naar de zomer

        Spijtig dat hij scheef staat... Zelfs al helt het landschap, zou ik hem toch wat corrigeren want nu eist dat iets teveel aandacht op. Misschien een rechte horizon tussen enerzijds rechts de gele maïs toppen, en links de middelste of bovenste rij toppen.

        Comment


        • #5
          Re: Heimwee naar de zomer

          De foto staat wel degelijk recht hoor, aan de linkerkant is het landschap vlak en de rest is een heuvelflank.
          Ik kan begrijpen dat voor iemand die dit landschap niet kent de foto scheef lijkt te staan maar ik zie dit landschap dagelijks en de foto tegen de natuur in recht zetten (eigenlijk scheef zetten) komt gewoon niet meer overeen met de realiteit en zou voor mij dan een scheve foto zijn.
          Ik laat hem dus maar zo , het enige wat ik kan proberen is om in het vervolg meer vlakke stukken in de foto te laten zien zodat er een duidelijk verschil is tussen helling en vlak gedeelte van het landschap. Ik woon nu eenmaal in het westvlaamse Heuvelland met zijn heuvels en glooiingen in het landschap.
          Last edited by mortierke; 3 oktober 2010, 13:37.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Heimwee naar de zomer

            Ik zou die ook zo laten...als je kijkt li naar de horizon dan staat die toch redelijk recht!
            Voorgrond vind ik een beetje te donker maar voor de rest wel heel mooi...de wolken, de warme kleuren en je comp!
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: Heimwee naar de zomer

              Als je hem recht zet, krijg je reactie's dat de foto de werkelijkheid niet weer geeft. Volg gewoon wat de meerderheid er van vindt. En laat me dan maar gelijk zeggen dat hij recht mag
              Ach ... het blijft een mooike.

              Comment

              Working...
              X