Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verschil jpg met jpeg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verschil jpg met jpeg

    Wat is het verschil tussen de bestanden jpg en jpeg.

    Mijn probleem is namelijk dat ik in CAPTURE NX bestanden die ik in CS3 de extensie jpg krijgen niet kan openen terwijl ik in capture nx met jpeg bestanden geen problemen heb.
    AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

  • #2
    Re: verschil jpg met jpeg

    [Mod-LesC]Heb jouw vraag verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat de topic op zich niets met het tijdschrift Shoot te maken heeft. In Algemeen zal jouw post hopelijk de nodige aandacht trekken.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: verschil jpg met jpeg

      Er is geen verschil tussen deze "extenties". Alleen de afkorting is anders. Hernoem de bestanden in windows verkenner of met een programma als renamer voor een groep bestanden.
      "It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds

      Comment


      • #4
        Re: verschil jpg met jpeg

        Oorspronkelijk geplaatst door HdBD200 Bekijk bericht

        Mijn probleem is namelijk dat ik in CAPTURE NX bestanden die ik in CS3 de extensie jpg krijgen niet kan openen terwijl ik in capture nx met jpeg bestanden geen problemen heb.
        en ik heb gemerkt dat het bij sommige toepassingen dan nog een verschil maakt of de extensie .jpg dan wel .JPG is !

        Comment

        Working...
        X