Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat MT-OL1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat MT-OL1

    Mijn felicitaties voor MT-OL1 met zijn originele creatieve foto genomen vanuit een onverwacht camerastandpunt. Zowel het ongewone camerastandpunt, de sprekende kleuren als de contrastrijke harde kleuren maken van deze inzending een terechte winnaar.

    Ook mijn felicitaties aan -Lucky- en Erven. Ook bij hun inzending kunnen we spreken van krachtig antwoord op het gestelde onderwerp.
    Last edited by LesC; 1 oktober 2010, 08:51. Reden: Eventjes naam gecorrigeerd ;)
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: proficiat MT-OL1

    ook hier een dikke proficiat met je overwinning
    even in de historiek gekeken
    je derde deelname aan de challenge vermoed ik
    en een schot in de roos
    als ook aan nr's 2 en 3 een dikke proficiat
    en de rest van de top 12
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: proficiat MT-OL1

      Proficiat, het was inderdaad de meest sprekende foto voor mij en wss ook voor al de rest.
      Dat meer als de helft van de stemmen tienen en negens waren zegt meer dan genoeg ;-)

      Chapeau, maar toch benieuwd naar welk boek zo werd gegrepen in die zak ;-)

      Comment


      • #4
        Re: proficiat MT-OL1

        Ook van mij een dikke profitiat.
        Toen ik de foto zag wist ik meteen dat die hoog zou scoren. Het is dan ook een krachtige foto die je mooi hebt gebracht.
        Ook een dikke profitiat voor de tweede (ben ikzelf ) en de derde plaats maar ook zeker voor de top 12.
        Nikon D300s met nog wat glas en attributen
        Foto Lucky

        Comment


        • #5
          Re: proficiat MT-OL1

          Proficiat met je overwinning MT-OL1.
          Ook proficiat aan nr. 2 en 3

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: proficiat MT-OL1

            proficiat een knaller van een foto
            Ik moet wel zeggen dat je heel wat mensen den duvel hebt aangedaan,wa helemaal niet
            plezant was en daardoor ondermaatse commentaren hebt gegeven terwijl de opdracht toch
            juist was uitgevoerd,dat vind ik wel jammer.Het is toch tenslotte allemaal onze hobby
            waar we ietske uit willen leren....of niet soms...
            ook proficiat aan alle deelnemers

            Comment


            • #7
              Re: proficiat MT-OL1

              Ook van mij proficiat! Schitterende foto, werkelijk!

              Comment


              • #8
                Re: proficiat MT-OL1

                Proficiat MT-OL1 een welverdiende eerste plaats !
                Ook de top twaalf
                Grts Maddy
                zero

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat MT-OL1

                  Verdiende overwinning met een prachtfoto die perfect in thema past
                  Maar ook andere inzendingen verdienden lovende woorden
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: proficiat MT-OL1

                    Verdiende overwinning?... De foto op zich misschien wel, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat MT-OL1 de tegenstand vooral heeft proberen vloeren door onterrechte kritiek over de invulling van het thema te verspreiden. Moet hem anderzijds wel dankbaar zijn, want door een van deze onterrechte kritieken heb ik mijn eerste inzending vervangen. Verder proficiat aan Lucky (of hoe is de naam nu weer? ) met de tweede plaats. Niet makkelijk om een paddestoel zo te fotograferen, vooral op gebied van belichting van de onderkant. Ook aan de rest van de top 12.

                    Een speciale vermelding voor Garid met een zeer goede foto die ik nog altijd niet begrijp , en voor Dare2fly die ondanks een perfect uitgevoerde macro net de top 12 moet missen.
                    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                    Comment


                    • #11
                      Re: proficiat MT-OL1

                      Een dikke proficiat aan de overwinnaar. Echt een mooie originele foto!
                      Photography is a way to see the world in detail.
                      Fotograaf op rust

                      Comment


                      • #12
                        Re: proficiat MT-OL1

                        Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                        Verdiende overwinning?... De foto op zich misschien wel, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat MT-OL1 de tegenstand vooral heeft proberen vloeren door onterrechte kritiek over de invulling van het thema te verspreiden. Moet hem anderzijds wel dankbaar zijn, want door een van deze onterrechte kritieken heb ik mijn eerste inzending vervangen.
                        Door onterechte kritiek, laat ik mij niet misleiden hoor
                        Ik ben dan dubbel allert om mijn oordeel (punten) te geven.
                        Heeft dan soms wel een omgekeerd effect bij mij
                        Grts Maddy.
                        zero

                        Comment


                        • #13
                          Re: proficiat MT-OL1

                          Oorspronkelijk geplaatst door rooman Bekijk bericht
                          Door onterechte kritiek, laat ik mij niet misleiden hoor
                          Misleiden misschien niet maar laat ons zeggen beinvloeden. Ik durf gerust toegeven dat ik ook wel eens beinvloed wordt door de gegeven commentaren. Dingen die ik opmerk doordat iemand me erop wijst. Ja de plakbandjes op de winnende foto had ik ook eerst niet gezien, tot iemand dit in een comment schreef.
                          Oorspronkelijk geplaatst door rooman Bekijk bericht
                          Heeft dan soms wel een omgekeerd effect bij mij
                          Grts Maddy.
                          Dus toch laten beinvloeden, dan wel in de andere richting
                          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                          Comment


                          • #14
                            Re: proficiat MT-OL1

                            Gefeliciteerd
                            Zonder de kleefband had je wellicht nóg hoger gescoord.

                            Hoewel het algemeen gemiddelde niet uitzonderlijk hoog ligt, zijn de gemiddeldes van de eerste 8 wel vrij hoog... allemaal meer dan 7...
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: proficiat MT-OL1

                              Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                              Moet hem anderzijds wel dankbaar zijn, want door een van deze onterrechte kritieken heb ik mijn eerste inzending vervangen.
                              Dus die prachtige foto van die molen was van jou? Ik vroeg mij al af waarom die plots verdwenen was...Die was toppie hoor

                              On topic: proficiat aan MT-OL1

                              Comment

                              Working...
                              X