Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foutmelding in Internet Explorer 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foutmelding in Internet Explorer 7

    Kan er mij iemand helpen?

    Sinds kort krijg ik telkens deze foutmelding als ik op een wibsite moet inloggen met username en paswoord. Bijvoorbeeld bij hotmail of op een forum waar ik niet automatich ingelogd word.
    Iemand raad?


  • #2
    Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

    Welk OS draait er op uw PC?
    Win 98, 2000, XP of Vista?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

      Firefox, Safari, Chrome, ...

      Comment


      • #4
        Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Welk OS draait er op uw PC?
        Win 98, 2000, XP of Vista?
        XP, dat zie je aan de screenshot.

        Geen idee hoe dit op te lossen maar is het geen tijd om IE8 te installeren? (gewoon updaten zou IE al lang als windows update aangeboden hebben denk ik). Voor de rest, testen met een andere browser is altijd een goed idee.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

          Het is XP inderdaad. Firefox heb ik ook en dat werk wel. Maar toch werk ik liever met IE, vraag me niet waarom.

          Ik probeerde IE8 al te installeren (download van microsort.com), maar dan krijg ik deze foutmelding :

          Comment


          • #6
            Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

            Hmmm ... eerste foutmelding in het Engels en tweede melding in het Nederlands ... hier klopt toch ergens iets niet.
            Welke taal is het OS nu eigenlijk? Nederlands?
            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Geen idee hoe dit op te lossen maar is het geen tijd om IE8 te installeren? (gewoon updaten zou IE al lang als windows update aangeboden hebben denk ik).
            Met een officiële versie toch.
            Last edited by VerSeg; 30 september 2010, 23:49.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

              OS is in het Nederlands. Verschil in taal viel me nog niet op, kan dat niet normaal zijn dan?

              Zowel IE als Windows XP zijn gewoon officiele versies hoor, moest je daar aan twijfelen.

              Comment


              • #8
                Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

                Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                OS is in het Nederlands. Verschil in taal viel me nog niet op, kan dat niet normaal zijn dan?
                Toch op zijn minst een bizarre mix.
                Zowel IE als Windows XP zijn gewoon officiele versies hoor, moest je daar aan twijfelen.
                Het is niet aan mij daarover te twijfelen ... het is maar informatief dat gekraakte versies niet altijd gaan updaten.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

                  @ TS

                  ik heb sinds gisteren iets gelijkaardig voor,

                  ook een site waar ik moet inloggen met username en paswoord, waar deze altijd ingevuld staan.

                  Vanaf ik dit "blad" open, loopt alles vast, ik kan op deze pagina niets meer aanklikken of dergelijke, enkel met takenbeheer (ctrl alt del) kan ik dit nog afsluiten.

                  Ik gebruik windows 7 en internet explorer als browser

                  Nu kreeg ik de raad om een andere browser te proberen, google chrome dus geïnstalleerd... en ja hoor alles werkt terug naar behoren

                  groeten, Marc
                  1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                  www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

                    Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
                    Nu kreeg ik de raad om een andere browser te proberen, google chrome dus geïnstalleerd... en ja hoor alles werkt terug naar behoren
                    Eigenlijk is er helemaal niets opgelost, je gebruikt gewoon het programma niet meer waar je een fout mee krijgt. Dat jij er tevreden mee bent is een ander punt.
                    Iets oplossen is het probleem echt verhelpen, niet met een workaround afkomen. Het is als tegen iemand met een connectieprobleem bij Skynet zeggen dat hij Telenet eens moet proberen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

                      @ verseg

                      ik heb ook niet gezegd dat ik er geen oplossing voor ga zoeken...

                      voorlopig kan ik verder, daar ik die site wel dagelijks nodig heb, en ben ik al blij dat ik terug kan inloggen, ook al is het via een andere browser... de oorzaak ken ik nu al, nu nog een oplossing ervoor vinden

                      groeten, Marc
                      1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                      www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

                        post eens in :

                        Hulp bij problemen met computers, smartphones, tablets, internet, Windows, gratis software


                        Sony RX10 Mark IV
                        nog een fijne dag verder!
                        Guido

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

                          Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                          Kan er mij iemand helpen?

                          Sinds kort krijg ik telkens deze foutmelding als ik op een wibsite moet inloggen met username en paswoord. Bijvoorbeeld bij hotmail of op een forum waar ik niet automatich ingelogd word.
                          Iemand raad?

                          Misschien is dit iets?
                          pixelpusher

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

                            Dit tooltje eens proberen ?
                            Fix IE Utility re-registers all the concerned 89 dll & ocx files required for the smooth operation of Internet Explorer.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foutmelding in Internet Explorer 7

                              Oorspronkelijk geplaatst door wanne Bekijk bericht
                              Zorg er dan maar voor dat je de juiste download link aanklikt wat een boeltje is me dat zeg!
                              pixelpusher

                              Comment

                              Working...
                              X