Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mischien handig om foto's online te zetten.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mischien handig om foto's online te zetten.

    Mischien handig om foto's gratis online te zetten, je beschikt er over 2Gb. en de mappen kan je automatisch delen met een map op je computer. www.dropbox.com

  • #2
    Re: Mischien handig om foto's online te zetten.

    't is ook handig als app op Iphone en ipad.

    Meer ruimte als je mensen aanbrengt
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Mischien handig om foto's online te zetten.

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      't is ook handig als app op Iphone en ipad.

      Meer ruimte als je mensen aanbrengt
      Inderdaad,

      Dropbox is een online opslagdienst. De dienst maakt het mogelijk om volledig via internet bestanden op te slaan en te synchroniseren op computers. De synchronisatie van de bestanden loopt geheel via internet.

      Gratis accounts krijgen 2 GB aan opslagcapaciteit. Betaalde accounts hebben daarentegen een opslagcapaciteit van 50 GB of 100 GB. Wanneer andere gebruikers naar Dropbox worden geleid, krijgt men 250 MB per aangemeld gebruiker met een totaal mogelijk van 8 GB extra opslagcapaciteit voor respectievelijk de gratis of betaalde accounts.

      Comment


      • #4
        Re: Mischien handig om foto's online te zetten.

        je mag mijn referral gebruiken
        http://www.dropbox.com/referrals/NTk5NzU4NjE5
        Last edited by zunoel; 29 september 2010, 16:01.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Mischien handig om foto's online te zetten.

          Je kan dropbox ook toevoegen als een "shared drive" als ik me niet vergis. En documenten kan je aanduiden als "Favorite" op je iPad/iPhone zodat deze ook beschikbaar zijn indien je geen wifi of 3G hebt.

          Comment


          • #6
            Re: Mischien handig om foto's online te zetten.

            Intussen probeert de TS nog altijd vanuit Dropbox naar BD te linken.
            Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Mischien handig om foto's online te zetten.

              Ik gebruik tot grote tevredenheid Nomadesk (by Hostbasket). Kost me €10/maand en hierdoor heb ik overal mijn files ter beschikking. De Filelink is ook heel handig als je grote bestanden wil verzenden. De ontvanger krijgt een link en daarmee kan dan het bestand gedownload worden.
              Voor mij een schitterend produkt.
              Last edited by Sultana; 29 september 2010, 21:21. Reden: Toevoegen link

              Comment

              Working...
              X