Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gebruikt het ? Prezi.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie gebruikt het ? Prezi.com

    Animatieprogramma http://prezi.com/

    Wat wiki er over schrijft KLIK

  • #2
    Re: Wie gebruikt het ? Prezi.com

    Ziet er mooi uit. Kan je die dingen downloaden of moet je ze van hun site runnen? Is wel een beetje vervelend als je een prestatie moet geven en het internet gaat plat.

    Comment


    • #3
      Re: Wie gebruikt het ? Prezi.com

      Ik gebruik het al sinds een jaar. Het is zeer praktisch, vooral om verbanden tussen verschillende soorten gegevens die je wil presenteren overzichtelijk en "verbandelijk" weer te geven.

      Comment


      • #4
        Re: Wie gebruikt het ? Prezi.com

        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Ziet er mooi uit. Kan je die dingen downloaden of moet je ze van hun site runnen? Is wel een beetje vervelend als je een prestatie moet geven en het internet gaat plat.
        Je maakt de presentaties online, maar met de Prezi-viewer, kan je de presentatie eender waar off-line laten zien...

        Comment


        • #5
          Re: Wie gebruikt het ? Prezi.com

          Hoi,

          Ik gebruik dit al een hele poos (+- 2 jaar).
          Dit is zoveel beter dan de ppt's van MS

          Als ik een presentatie geef download ik deze en heb ik geen Internet nodig.

          Zeer handig zijn de zoom en het roteren, verder alles op 1 canvas en geen aparte pagina's meer. Je kan er Youtube filmpjes in zetten, maar ook afbeeldingen, een volwaardige presentatie tool dus. Onlangs nog besproken in het magazine Clickx.

          Voor mij in mijn professionele omgeving (ik ben project manager in de ICT) een onmisbare tool geworden!

          Greetz,
          Peeke
          ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

          Comment

          Working...
          X