Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar studio workshop volgen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar studio workshop volgen

    Met de winter voor de deur zou ik me graag bezighouden met studiofotografie (modellen). Weet er iemand waar ik dit het beste kan volgen?

    Ik weet dat madmax goeie video's op youtube heeft staan, maar de basics leer ik liever in direct contact met iemand. Hoeveel uur zou er trouwens nodig zijn om wat overweg te kunnen met studiomateriaal?
    Mijn website | Facebook

  • #2
    Re: Waar studio workshop volgen

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim_vdw Bekijk bericht
    Met de winter voor de deur zou ik me graag bezighouden met studiofotografie (modellen). Weet er iemand waar ik dit het beste kan volgen?
    kijk eens bij Pete op dit forum... die doen ook studiofotografie workshops...

    voor een strobist workshop moet je bij mij zijn natuurlijk
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Waar studio workshop volgen

      Dat ziet er al heel interessant uit. Bij u kom ik misschien wel langs op belgiumdigitallive Koen, als ik er op tijd geraak that is!

      Probleem is dat Pete pas zijn eerste studio workshop geeft op 18 december, dat is nog een beetje lang wachten. Bij studio rembrandt geven ze ook niet direct een nieuwe workshop voor beginnende studiofotografen.

      Meer tips zijn steeds welgekomen!
      Mijn website | Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Waar studio workshop volgen

        eigenlijk is studio vrij simpel in vergelijk met strobist

        achtergrond, model ongeveer 2meter van achtergrond flits telkens 45 graden schuin voor het model, lichtmeten, eventueel aanpassen en schieten maar.
        (wel wa kort door den bocht, maar 't gaat)


        madmax zijn video's zijn een goede start.
        tijd op een halve dag moet het lukken om de basis erin te krijgen, creativiteit komt vooral van jezelf.
        'k zou zeggen pak de koe bij de hoorns maak wa foto's plaats ze hier en hulp zeal wel komen!

        light-setups (soms wel ferm groot): klik
        Last edited by david_ve; 28 september 2010, 16:17.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Waar studio workshop volgen

          Ben je van nederland, of niet bang van een eind rijden?

          Frank Doorhof, zonder enige twijfel.

          De man heeft een heeeeeel grote technische kennis EN creativiteit en kan dat zeer helder overbrengen.
          I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

          Comment

          Working...
          X