Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie van de drie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie van de drie

    Hoi ,ik ga mij een spiegelreflex camera kopen,ik heb er tot nu toe geen verstand van,maar ik wil me erin verdiepen en dat door middel van "beginners boeken" ik zou wel willen naar een avondschool gaan maar ik ben invalide en daardoor valt deze optie weg,denken jullie dat er goede beginners boeken bestaan? laat het me dan weten .
    Ook heb ik nog deze vraag ,ik ga me 1 van deze 3 toestellen kopen,ik kies uit deze toestellen omdat ik in deze winkel op afbetaling kan kopen,welk is volgens jullie de beste keuze ?



    Cannon eos 1000D 18-55 + 75-300 549 euro

    Nikon D5000 18-55 VR + 55-200 VR 799 euro

    Nikon D90 18-105 VR 899 euro

  • #2
    Re: Wie van de drie

    Ik ken Nikon niet maar naar mijn mening zal de D90 de betere zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Wie van de drie

      Zoals met alles waar naar geld. Goed, beter & best.
      Maar alle 3 zeer goede toestellen

      Comment


      • #4
        Re: Wie van de drie

        Is er iemand die een goed boek kent ,om met een spiegelreflex te leren omgaan?
        mijn kennis is nul. maar wil wel leren,kan dat met een boek?

        Comment


        • #5
          Re: Wie van de drie

          Oorspronkelijk geplaatst door stef10 Bekijk bericht
          Is er iemand die een goed boek kent ,om met een spiegelreflex te leren omgaan?
          mijn kennis is nul. maar wil wel leren,kan dat met een boek?
          Tuurlijk gaat dat, al heb je best ook een fototoestel bij de hand om een en ander uit te proberen...
          Ga eerst eens kijken in een openbare bibliotheek... en/of in FNAC, Standaard Boekhandel, enz. Keuze zat: voor beginners, gevorderden, senioren, per merk ...
          'Fotograferen met een DSRL' van Jeroen Horlings, vond ik heel bruikbaar; en het kan je helpen bij je keuze.