Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood-wit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rood-wit

    Ze zijn goed gelukt dit jaar, die pado's.
    Hier eentje in zijn natuurlijke eenvoud, weinig aan veranderd. Is het iets ?


  • #2
    Re: Rood-wit

    deze heb je bewerkt hé
    als je dit nog eens doet iets meer doezelaar gebruiken dan komen de randen niet zo hard over
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Rood-wit

      Mooi de omgeving mee in beeld gebracht.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Rood-wit

        Mooi van compositie Licht en kleur Achtergrond vind ik te storend, te fel van allerlei kleuren die het hoofdmotief wat overtroeven
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Rood-wit

          Mooie plaat, met sterke compo door die boom

          Ik volg Lilybie wat betreft die selectie. De selectierand is veel te scherp en onnatuurlijk : vermoedelijk heb je een deel van de BG proberen blurren ?
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Rood-wit

            Ik begrijp de reaktie van diegenen die denken dat hij bewerkt is. Maar ik heb alleen wat aan 'het licht' gedaan en op het einde wat verscherpt. Meer niet. Ik had misschien beter enkel de pado wat opgelicht en de achtergrond ongemoeid gelaten.
            Voor de twijfelaars: hier de originele opname, zonder enige bewerking:

            Comment


            • #7
              Re: Rood-wit

              heel mooie compo
              groetjes
              hilde

              Comment


              • #8
                Re: Rood-wit

                Bedankt voor de toelichting
                Er is toch iets misgegaan met de selectie : zo is er bvb ook een stuk uit de hoed van de paddestoel verdwenen...

                Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
                Ik begrijp de reaktie van diegenen die denken dat hij bewerkt is. Maar ik heb alleen wat aan 'het licht' gedaan en op het einde wat verscherpt. Meer niet. Ik had misschien beter enkel de pado wat opgelicht en de achtergrond ongemoeid gelaten.
                Voor de twijfelaars: hier de originele opname, zonder enige bewerking:
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: Rood-wit

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                  Bedankt voor de toelichting
                  Er is toch iets misgegaan met de selectie : zo is er bvb ook een stuk uit de hoed van de paddestoel verdwenen...

                  mee eens
                  mooie compo
                  groetjes Ingrid

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rood-wit

                    Ik moet mij hierbij toch verontschuldigen voor de foute uitleg. Ik heb namelijk de verkeerde foto geresized en gepost, in de goede overtuiging dat het de (bijna) niet bewerkte versie was. Ik had namelijk deze foto of verschillende manieren onder handen genomen, en vond uiteindelijk de alleen-opgelichte-verscherpte versie de beste. De aandachtige kijkers hebben dat natuurlijk opgemerkt. Sorry.
                    In ieder geval iedereen bedankt voor het aandachtige kijken en reageren .
                    Deze is het dus:



                    Sorry fddent, in SC is slechts één update toegestaan.

                    Red Falcon
                    Moderator
                    Last edited by Red Falcon; 29 september 2010, 00:37. Reden: 2de update verwijderd.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rood-wit

                      No problem, sh*t happens

                      Ik blijf het een mooie omwille van de compo vinden, maar bij de laatste versie is de nogal-veel-detail-bevattende BG nog extra in de verf gezet door hem op te lichten.
                      En nu begrijp ik jouw poging uit de originele post, om de BG te blurren
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment

                      Working...
                      X