Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanschaf nieuwe camera

    Ben zinnes om mijne nikon d50 die ik nu al een jaar of 5 heb op te geven en ne nieuwe Nikon te kopen.Maar welke ??? D90,D300...FFFt kweet het niet hel pen jullie ff??
    filmen moet ie ni kunne . ik werk vooral op concerten en andere events met een 18-200 vr.
    Nikon D90,Nikon D50, Nikon 18-200 VR , SB600, Nikor 35-80, Sigma APO 70-300 macro.

  • #2
    Re: Aanschaf nieuwe camera

    Ligt aan je budget natuurlijk...

    De nieuwe D7000? De D300S, de D90...


    Met enkel deze informatie zal elke Nikon voldoen he
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #3
      Re: Aanschaf nieuwe camera

      D90 lijkt op het einde van zijn levensduur en D300 wordt enigszins ingehaald door de nieuwe D7000. De keuze gaat dus eigenlijk tussen de capaciteiten van de hobby-camera D7000 en de robuustheid van de semi-pro D300. Persoonlijk heb ik een voorkeur de D300 die volop tweedehands te vinden is.

      Comment


      • #4
        Re: Aanschaf nieuwe camera

        en wat "mag" ne d300 tweedehands nog kosten en voor hoeveel clicks.
        Nikon D90,Nikon D50, Nikon 18-200 VR , SB600, Nikor 35-80, Sigma APO 70-300 macro.

        Comment


        • #5
          Re: Aanschaf nieuwe camera

          Oorspronkelijk geplaatst door domitmf Bekijk bericht
          en wat "mag" ne d300 tweedehands nog kosten en voor hoeveel clicks.
          €700 tot €850 afhankelijk van aantal clicks, gebruikssporen en aanwezigheid van originele verpakking/handleiding/toebehoren.

          Comment


          • #6
            Re: Aanschaf nieuwe camera

            Ik ben eind juni zelf overgegaan van een D50 naar een nieuwe D300s.
            Het is echt een aanrader en een grote stap voorwaarts in bouwkwaliteit.
            De bediening is stukken beter en je hebt veel meer functies rechtstreeks via knoppen.
            Hou er wel rekening dat je op een D300 of D300s geen auto stand meer hebt.
            Wil je die wel nog dan is een D90 of de nieuwe D7000 een betere keuze.

            Comment

            Working...
            X