Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenzen laten versturen met konijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lenzen laten versturen met konijn

    nu heb ik al heel wat laten versturen met de post (ook vanuit verwegisstan), maar dat waren meestal dingen die niet echt breekbaar waren. Nu is mijn vraag, hoe stuurt konijn lenzen op? Is dat in een goed beschermde verpakking of gewoon een kartonnen doosje?
    facebook

    500px

  • #2
    Re: lenzen laten versturen met konijn

    Doen ze in heel slecht doosje, zodat alle lenzen beschadigd aankomen, ze weer een nieuwe moeten sturen en heel veel slechte publiciteit krijgen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: lenzen laten versturen met konijn

      Ze steken de originele verpakking in een grotere doos met opvulmateriaal dat als demping en kreukelzone dient.
      Een lens zit gewoonlijk goed vast tussen piepschuim in de originele verpakking, als daar nog wat dempend materiaal rondzit, dan zal er niet gemakkelijk iets aankomen.

      Controleer de verpakking bij aankomst, als die beschadigd is dan maak je er eerst een paar foto's van vooralleer je ze opent.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: lenzen laten versturen met konijn

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Doen ze in heel slecht doosje, zodat alle lenzen beschadigd aankomen, ze weer een nieuwe moeten sturen en heel veel slechte publiciteit krijgen.


        persoonlijk denk ik dat het individueel verpakken en verzenden veel zorgvuldiger gebeurd dan de wijze waarop er in magazijnen en grootwarenhuizen mee omgesprongen wordt
        Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

        Comment


        • #5
          Re: lenzen laten versturen met konijn

          ok tnx. ik was aan het twijfelen of het wel verstandig was om een lens te laten opsturen ipv ze af te halen. maar blijkbaar doet konijn toch goed zijn werk.

          @ hjanssen: als je IQ rond het vriespunt ligt heb ik liever dat je gewoon niet antwoord
          facebook

          500px

          Comment

          Working...
          X