Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70S maakt opeens alleen witte foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70S maakt opeens alleen witte foto's

    Ik zet net even mijn D70S 50 mm aan voor het maken van wat kinderkiekjes. Ik krijg alleen geen kindertjes te zien maar wit. Veel wit. Het lijkt mega-overbelicht. Kan iemand me helpen wat ik fout doe? Zelfs op de autostand krijg ik dit beeld.

    Dank

  • #2
    Re: D70S maakt opeens alleen witte foto's

    Zelfs in de autostand witte foto's? Klinkt alsof de sluiter open blijft staan...is niet gezond...
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: D70S maakt opeens alleen witte foto's

      Ja, probleem is inmiddels opgelost. Las ergens dat iemand hetzelfde had maar dan met zwart beeld. En dat hij zijn kaartje er even uitgehaald had. En weer terug gedaan had. Ik had mijn kaartje ook eruit gehad. En net nog eens gedaan en toen kwam er opeens een half belichte foto en toen kwam er weer een goede.

      Raar. Maar goed. Het werkt weer.

      Comment


      • #4
        Re: D70S maakt opeens alleen witte foto's

        Heb je de foto's al bekeken op de computer of enkel op het schermpje van de camera? Mogelijk heb je daar een probleem. Als er een probleem is met de sluiter, zou ik verwachten dat je dat merkt door het geluid dat deze normaal maakt.

        Comment


        • #5
          Re: D70S maakt opeens alleen witte foto's

          Oorspronkelijk geplaatst door hubert Bekijk bericht
          Ja, probleem is inmiddels opgelost. Las ergens dat iemand hetzelfde had maar dan met zwart beeld. En dat hij zijn kaartje er even uitgehaald had. En weer terug gedaan had. Ik had mijn kaartje ook eruit gehad. En net nog eens gedaan en toen kwam er opeens een half belichte foto en toen kwam er weer een goede.

          Raar. Maar goed. Het werkt weer.
          Des te beter! Nu maar hopen dat het probleem niet terugkomt.

          Comment

          Working...
          X