Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia 2626 zonder datakabel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nokia 2626 zonder datakabel

    Ik heb een oude gsm Nokia 2626 waar ik de telefoonnummers wil afhalen maar helaas dit toestel heeft geen blue-tooth of mogelijkheid om een datakabel aan te sluiten. Het scherm van deze gsm is niet meer leesbaar. Er is echter wel een aansluitpunt aan deze gsm wat volgens de handleiding "alleen gebruikt mag worden door onderhoudspersoneel". Kan iemand mij vertellen of ik (mits de juiste kabel te bezitten) op die manier de nummers eraf kan halen ? In de winkel vertellen ze mij alleen "dat ze zo'n kabel niet hebben"...

  • #2
    Re: Nokia 2626 zonder datakabel

    Denk dat de simpelste manier is, de nummers te kopiëren naar de SIM kaart, en deze dan in het ander toestel te gebruiken.
    Je kan dan wel een aantal gegevens verliezen (zoals lange namen), maar dat is minder erg...
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: Nokia 2626 zonder datakabel

      bij proximus kan je je gsm synchroniseren, voor € 0,75. (alles moet wel ingesteld staan)
      Ik weet niet of dit bij andere operatoren ook zo is.

      Comment


      • #4
        Re: Nokia 2626 zonder datakabel

        Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
        bij proximus kan je je gsm synchroniseren, voor € 0,75. (alles moet wel ingesteld staan)
        Ik weet niet of dit bij andere operatoren ook zo is.
        bij Mobistar kan dat alleszins ook, maar dat is enkel voor de contacten op de SIM-kaart


        ik denk dat er weinig anders op zit dan alle contacten te kopiëren naar je SIM-kaart, als het scherm nog een beetje werkt tenminste, tenzij je de interface blindelings kent
        Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

        Comment

        Working...
        X