Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woonplaats van BD'ers?????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woonplaats van BD'ers?????

    Het is opvallend hoeveel BD'ers (en dan vooral "nieuwe") niet bereid zijn om in hun profiel hun "woonplaats" achter te laten.
    Voor mijn part hoeft dat echt niet exact de gemeente- of stadsnaam te zijn, maar bijvoorbeeld een aanwijzing in de aard van "Belgische middenkust" kan al volstaan. Op die manier weet iemand die interesse heeft dan toch tenminste ongeveer waar de persoon woont, en of het nuttig is om verdere stappen te zetten naar bvb. een afspraak.
    Gisteren nog voorgehad hier op BD. Ik dacht meteen: misschien kan ik met die mens eens afspreken om hem een "initiatie" te geven. Ik kijk naar zijn profiel en wat blijkt....:inderdaad!
    Waarom men dit doet blijft mij toch een raadsel.

    Dré
    Last edited by dréten; 26 september 2010, 11:28.

  • #2
    Re: Woonplaats van BD'ers?????

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Ik dacht meteen: misschien kan ik met die mens eens afspreken om hem een "initiatie" te geven. Ik kijk naar zijn profiel en wat blijkt....:inderdaad!
    Waarom men dit doet blijft mij toch een raadsel.
    denk dat dat juist de reden is.
    als iemand (wel) eventueel contact wil, zet die het er (wel) bij!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Woonplaats van BD'ers?????

      Vind dit ook spijtig, soms denk ik ook wel eens van die zou ik kunnen helpen, van waar is die... Moeten ze zelf weten hé.
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Woonplaats van BD'ers?????

        FYI .. je persoonlijke informatie vrij op het internet zetten, in een publiek forum is nooit een goed idee ... believe me I know what I'm saying ..

        Comment


        • #5
          Re: Woonplaats van BD'ers?????

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          FYI .. je persoonlijke informatie vrij op het internet zetten, in een publiek forum is nooit een goed idee ... believe me I know what I'm saying ..
          "net boven de taalgrens" lijkt mij inderdaad voldoende duidelijk
          Last edited by dréten; 26 september 2010, 11:30.

          Comment


          • #6
            Re: Woonplaats van BD'ers?????

            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            FYI .. je persoonlijke informatie vrij op het internet zetten, in een publiek forum is nooit een goed idee ... believe me I know what I'm saying ..
            Ik woon in de Baliestraat in Brugge. Als daar iemand zijn voordeel mee wil doen of er op
            een andere manier munt zal trachten uit te slaan, dan moet hij of zij dit vooral niet laten.
            Ik wil er ook nog gerust mijn telefoonnummer bij vermelden, en om hoe laat ik op mijn
            beide horen slapen ga.

            Comment


            • #7
              Re: Woonplaats van BD'ers?????

              Al bij al is het veiliger om je gemeente te vermelden dan je hele fotowinkel in je signatuur te schrijven.

              Comment


              • #8
                Re: Woonplaats van BD'ers?????

                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                FYI .. je persoonlijke informatie vrij op het internet zetten, in een publiek forum is nooit een goed idee ... believe me I know what I'm saying ..
                Als je enkel je gemeente zet zie ik niet hoe ze jou zullen vinden hoor
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Woonplaats van BD'ers?????

                  Jullie weten werkelijk van toeten noch van blazen he als het op internet veiligheid aankomt doe maar ... en zet er vooral (zoals gezegd) ook nog een uitgebreide lijst van uw fotowinkel bij .. vroeg of laat leest er (al?) iemand mee die interesse heeft voor een andere bestemming voor uw spullen .. jullie hebben werkelijk geen flauw idee van hoe makkelijk jullie te tracen zijn he ..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Woonplaats van BD'ers?????

                    mvg Regulus
                    (CanFT-QL)Can40D/Can400D+S17-70+S105+S18-200OS/SonH5+M3358+DH1758/CanA520
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Woonplaats van BD'ers?????

                      Wie is 'jullie'?
                      Ik, ja ik, ben verplicht om mijn adres op de site te vermelden.
                      Maar jij bent niet verplicht om je fotowinkel te vermelden.
                      Verder staat het iedereen vrij om mee te delen wat hij/zij wil, maar het is makkelijk als je fotogerief uit de koopjeshoek wil en je ziet of de persoon in jouw regio woont of niet.
                      Of bij het organiseren van SD's is het ook handig als je mensen uit de buurt kan aanspreken om samen iets op touw te zetten.

                      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                      Jullie weten werkelijk van toeten noch van blazen he als het op internet veiligheid aankomt doe maar ... en zet er vooral (zoals gezegd) ook nog een uitgebreide lijst van uw fotowinkel bij .. vroeg of laat leest er (al?) iemand mee die interesse heeft voor een andere bestemming voor uw spullen .. jullie hebben werkelijk geen flauw idee van hoe makkelijk jullie te tracen zijn he ..

                      Comment


                      • #12
                        Re: Woonplaats van BD'ers?????

                        Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                        Verder staat het iedereen vrij om mee te delen wat hij/zij wil, maarhet is makkelijk als je fotogerief uit de koopjeshoek wil en je ziet of de persoon in jouw regio woont of niet.
                        Of bij het organiseren van SD's is het ook handig als je mensen uit de buurt kan aanspreken om samen iets op touw te zetten.
                        Voila! Dat bedoelde ik als ik dit topic opstartte.
                        't Is hier op BD tenslotte toch een praatbarak hé.
                        Het is dan wel zo handig als je de gesprekspartner wat kunt situeren
                        Last edited by dréten; 26 september 2010, 12:23.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Woonplaats van BD'ers?????

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          mvg Regulus
                          (CanFT-QL)Can40D/Can400D+S17-70+S105+S18-200OS/SonH5+M3358+DH1758/CanA520
                          grt,bouk.
                          sja ... moet ik het echt nog eens uitleggen ? .. en ik die dacht dat de belgen de domme..... waren ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Woonplaats van BD'ers?????

                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            sja ... moet ik het echt nog eens uitleggen ? .. en ik die dacht dat de belgen de domme..... waren ...
                            Regulus, je hebt je punt wel gemaakt
                            Iedereen moet voor zich beslissen in hoeverre hij/zij gegevens wil geven al dan niet. Ik was er tot een goed jaar geleden ook nogal 'paranoia' over, maar ben nu toch wel iets 'relaxter' geworden. Iedereen moet voor zichzelf maar wijs genoeg zijn om zich tegen mogelijken internetproblematieken te wapenen.
                            Al doende leert men...

                            Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Woonplaats van BD'ers?????

                              Ik heb geen schrik van te zetten in welke gemeente ik woon, woont toch volk genoeg
                              Verder mag men proberen van hier binnen te raken zonder sleutel... ik denk dat die mensen dan nog een aardige verrassing gaan hebben
                              Mijn Blog
                              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                              Comment

                              Working...
                              X