Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot in 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot in 2011

    Binnenkort begin ik aan de planning voor de volgende jaargang van Shoot.
    Zijn er onderwerpen die jullie graag aan bod zien komen (praktijk, techniek, workshops, locaties, vergelijkende tests? ? Laat het me hier weten.

    Erik

  • #2
    Re: Shoot in 2011

    een klein beetje paintshop pro in plaats van photoshop zou mooi zijn
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

    Comment


    • #3
      Re: Shoot in 2011

      vergelijk tussen flitsen!

      merkeigen vs sigma, metz
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Shoot in 2011

        Strobisme, studio-opstelling en uitrusting, verder ingaan op macro (artikel uit een van de eerste shoots was maar een inleiding, nu meer lenzen en extenders en flits etc).

        Comment


        • #5
          Re: Shoot in 2011

          Shoot for iPad
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Shoot in 2011

            Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
            een klein beetje paintshop pro in plaats van photoshop zou mooi zijn
            volledig mee akkoord.
            Maar ook, ik besef dat professionele toestellen en fotograferen ermee interessant is, maar er zijn (denk ik) ook interessante weetjes voor Compactjes, hell, zelfs sommige gsm's (ten slotte is dat ook digitaal, ik trek er meestal iets mee waardoor ik later weet dat ik er kan langsgaan met deftig materiaal om nog betere fotos te trekken).

            Misschien ook een soort basics voor beginners met hints en tips.

            Mss. ook eens iets met tips om je eigen fotosite/fotoblog te maken met vergelijkingen van aanbieders????

            of er elke uitgave één lezersvraag over problemen uitpikken en daar indepth op ingaan?
            Last edited by Biohazard79; 27 september 2010, 09:26.
            Mijn Blog
            D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

            Comment


            • #7
              Re: Shoot in 2011

              Meer rubrieken over fotograferen op locatie.
              Camera : Canon powershot A470

              Comment


              • #8
                Re: Shoot in 2011

                Studiofotografie en photoshopprojecten graag
                Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Shoot in 2011

                  Tips & trucs voor (gewone) flitsfotografie, dus geen strobist.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shoot in 2011

                    catern pure theorie omtrent fotografie ,bv. hoe reken ik mijn dof uit met de gegevens van mijn lens . Wat is strooilicht ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shoot in 2011

                      Ik zou graag wat meer zien over software zoals NIK software en andere Photoshop filters die er te verkrijgen zijn..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shoot in 2011

                        Graag zeer veel over natuurfotografie....

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shoot in 2011

                          graag wat over hoe je auto's kan fotograferen.
                          vb.: welke locatie, donker/licht, reflecties...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shoot in 2011

                            Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
                            Binnenkort begin ik aan de planning voor de volgende jaargang van Shoot.
                            Zijn er onderwerpen die jullie graag aan bod zien komen (praktijk, techniek, workshops, locaties, vergelijkende tests? ? Laat het me hier weten.
                            nee hoor..voor mij niet, vind het prima zoals jullie het nu doen.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shoot in 2011

                              Misschien een rubriek met "Waarheen?", waarin je dan interessante activiteiten kunt vermelden.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X