Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big, big world

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Big, big world

    Groetjes Hilde
    http://hildeg.smugmug.com/

  • #2
    Re: Big, big world

    Mooi qua compositie en kleurenpalet.
    Ik mis wel wat detail en scherpte op de mier die toch het belangrijkste aandachtspunt is (waarschijnlijk sterk ingecropte foto?)
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

    Comment


    • #3
      Re: Big, big world

      Het miertje werkt idd niet echt goed mee en mist scherpte. Ook vind ik de kleurenschakering in het midden bovenaan er net over.
      Wel een mooie qua standpunt en compo.

      Grtz,
      K.

      Comment


      • #4
        Re: Big, big world

        Inderdaad jammer van de onscherpe mier. Anders was dit een topfoto. Er zijn nog mieren genoeg.
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

        Comment


        • #5
          Re: Big, big world

          ik vind de kleuren heel mooi...en de bedoeling is goed, alleen spijtig dat het miertje iets minder scherp is maar toch...
          groetjes
          hilde

          Comment


          • #6
            Re: Big, big world

            Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
            ik vind de kleuren heel mooi...en de bedoeling is goed, alleen spijtig dat het miertje iets minder scherp is maar toch...
            volg deze
            groetjes Ingrid

            Comment


            • #7
              Re: Big, big world

              Heel sterke compo en kleurtjes !

              Er scheelt wel iets met de scherpte, denk ook omwille van te zware crop... da's jammer want voor de rest is dit prima !
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                Re: Big, big world

                Dag Hilde
                Ik houd hier erg van de kleuren, de compositie en ben altijd een fan van deze zaadpluisjes.
                Heb je er ook een zonder de mier?
                Ik volg hier mijn voorgangers wat het beestje betreft, en denk dat de opname zonder mier opgewaardeerd zou worden. Het miertje is niet helemaal erg scherp en neemt volgens mij de verdiende aandacht van de pluizen weg. Gewoon mijn idee hoor!
                Marleen
                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                Comment


                • #9
                  Re: Big, big world

                  Bedankt voor het kijken en schrijven.
                  Ik moet toegeven dat het miertje hier geen meerwaarde is. Het is wel geen crop enkel vierkant gemaakt, maar door de bewerking is het miertje zeker niet scherper geworden.
                  Groetjes Hilde
                  http://hildeg.smugmug.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Big, big world

                    Amaai Hilde da's knap werk Dat miertje hoefde bij deze er niet bij, doet nu je prachtige opname een beetje onrecht aan Miertje weg = superplaat
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X