Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

apache - the shadows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • apache - the shadows

    ik vond da wel een bien en tof lieken dus hebik rap eens iets opgenomen (met fouten erbij )
    wat vinden jullie ervan?
    ik die snel iets heb opgenomen op mijn gitaartje xD

  • #2
    Re: apache - the shadows

    Apache ?

    Heb ergens nog een paar LP's van hen liggen

    Jo(Han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      Re: apache - the shadows

      van the shadows?
      en hoe vind je het?

      Comment


      • #4
        Re: apache - the shadows

        Daar heb ik nog de eerste keer een meisje bij aan haar tietjes gevoeld. Maar toen het tijd
        werd om te gaan hobbelen was het liedje alweer afgelopen. Ik heb dan mijn indiaan maar
        in de struiken geloosd.

        Comment


        • #5
          Re: apache - the shadows

          Ik zou toch eerst eens proberen met dit nummer van hen te spelen:
          "36 - 24 - 36"
          En mocht je een drumstel hebben probeer deze eens:
          "Little B"

          Hank Marvin (lead-gitarist van "The Shadows") na doen is niet simpel!
          Speel eens "Telstar" op uw orgel.


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: apache - the shadows

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Daar heb ik nog de eerste keer een meisje bij aan haar tietjes gevoeld. Maar toen het tijd
            werd om te gaan hobbelen was het liedje alweer afgelopen. Ik heb dan mijn indiaan maar
            in de struiken geloosd.
            Da was nu just iets teveel info sè.

            Comment


            • #7
              Re: apache - the shadows

              Goed geprobeerd, komt een klein beetje in de buurt van het origineel.
              Ben opgegroeid met deze muziek die in mijn geheugen gebrand is en het doet pijn ( met alle respect voor je inzet ) als je hoort dat deze melodie verkracht wordt.
              Maar toch, blijven oefenen. Wie weet????

              Grtz

              Louis
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: apache - the shadows

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Daar heb ik nog de eerste keer een meisje bij aan haar tietjes gevoeld. Maar toen het tijd
                werd om te gaan hobbelen was het liedje alweer afgelopen. Ik heb dan mijn indiaan maar
                in de struiken geloosd.
                toen was jij zes jaar oud?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: apache - the shadows

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  toen was jij zes jaar oud?
                  grt,bouk.

                  Vroeg begonnen is ........

                  Grtz

                  Louis
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: apache - the shadows

                    Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                    Goed geprobeerd, komt een klein beetje in de buurt van het origineel.
                    Ben opgegroeid met deze muziek die in mijn geheugen gebrand is en het doet pijn ( met alle respect voor je inzet ) als je hoort dat deze melodie verkracht wordt.
                    Hierin volg ik. Ik zeg niet dat ik het zelf kan, zeker niet, maar persoonlijk zou ik zoiets nooit op youtube plaatsen.
                    Blijven oefenen is de boodschap

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: apache - the shadows

                      Het materiaal is elk geval al goed .
                      Apache was ook voor mij één van de eerste nummerkes die ik instudeerde op de gitaar - in mijne jongen tijd. Zoiets horen doet 't weer kriebelen.. maar je kan maar zoveel hobbies hebben als je tijd (en centjes) voor hebt zeker ?
                      Nog wat oefenen, nog eens naar 't origineel luisteren of op de partituur kijken..
                      Dat komt wel goed.

                      Comment


                      • #12
                        Re: apache - the shadows

                        Laat je niet doen , blijven oefenen en als je het zeer vlot en zelfzeker onder de knie hebt dan pas moet je het maar op You tube zetten , nu ga je alleen maar tips krijgen om dit nog te verbeteren.
                        Zit ( zat ) ook in mijn repertoire , net als veel Shadow nummers , betreft de klank , de originelen gebruikten veel meer hun tremolo arm , samen met hun ( nu onvindbare en onbetaalbare ) bandechoapparaatje . veel meer hadden ze toen niet , Je moet Henk Marvin eens horen op zijn Strat en dan in de latere periode op zijn Burns gitaar.
                        Groetjes Dewiene , die zit te denken om zijn orig. Usa Strat en Fender bluesdevil amp. van onder het stof te halen. ( ligt ergens een stapel te vormen samen met 1 klassieke en 1 Fender Newport accoustic gitaar en nog een top- bouzouki )
                        Misschien moet ik bij niet gebruik maar eens wat verkopen , dan spaart het wat gemakkelijker voor goed glas
                        Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

                        Comment


                        • #13
                          Re: apache - the shadows

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          toen was jij zes jaar oud?
                          grt,bouk.
                          Yeps. Die hitsigheid heeft er altijd ingezeten. Zolang ik me herinner. Maar ook toen vond
                          ik me al een eenzame grijsaard, een beetje een vies manneke.

                          Comment


                          • #14
                            Re: apache - the shadows

                            Ik dacht het al maar nu je het zelf zegt. grapje he.
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                            Comment


                            • #15
                              Re: apache - the shadows

                              heel you tube afgezocht, en den enige die den Henk iets behadert :
                              Apache
                              de noten juist spelen is nog niet alles, het gevoel moet er ook zijn.

                              Comment

                              Working...
                              X