Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beweging!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beweging!

    Die stoeltjesmolen heb ik gefotografeerd in Dadizelpark die al een heel tijdje verlaten is! Er is hier niet aan geshopt....heb geprobeerd om wat beweging in te krijgen door aan de lens te draaien!
    Is die of ?
    Gr Pascale

    Last edited by tantine; 22 september 2010, 16:26.
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Beweging!

    Proficiat Pascale, maar had hier niet aan de in- of uitzoem gedraaid vermits het voorwerp van links naar rechts draait. Had hier een bewegingseffect toegepast paralel van de te volgen lijn. De suggestie werkt hier dus tegen
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Beweging!

      Ik zie de foto nu niet meer, maar heb hem vanmorgen bekeken...
      Je hebt er een leuk bewegingseffect ingestoken, maar ik volg Raymond, dat de molen nooit de beweging kan maken die het beeld suggereert.

      Toch knap gedaan om zo'n oud-vervallen molen te laten bewegen
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Beweging!

        Sorry, Pascale. U heeft wat te veel aan uw lens gedraaid. Foto is verdwenen.

        Comment


        • #5
          Re: Beweging!

          Dit geeft een mooi dynamisch effect aan de foto.
          Fotografie is leren kijken.
          http://johanluyckx.weebly.com

          Comment


          • #6
            Re: Beweging!

            De idee om beweging te krijgen is ok, alleen wringt het hier wel wat.

            Ik denk dat het veel beter gewerkt had indien je tussen de zitjes gaan staan was en u gefixeerd had op een zitje dat op u toekomt i.p.v. opzij.

            Een negatieve "panning" had ook gewerkt, maar dan moet je dat in dit geval ook van aan de paal in het midden doen want anders gaat er ook een en ander de verkeerde kant lijken op te gaan in uw beeld achteraf.

            Je brengt mij wel op ideetjes zo, frans
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X