Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urban locatie st.truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urban locatie st.truiden

    ik zoek een vervallen gebouw waar ik binnen kan om een shoot te doen met een model.
    Liefst omgeving st.truiden

    Weet iemand hier iets?

  • #2
    Re: urban locatie st.truiden

    Kasteel van Rochendael. Zoek maar eens op. Wel op voorhand toestemming vragen want het is daar strik verboden. Ben in het verleden al een betrapt geweest met een modelshoot. Militair domein. Ben toen bedreigt geweest met een revolver door de militaire politie omdat ze dachten dat ik een drugdealer was Ze waren niet mals. De politie is toen daar geweest en heb een serieuse vewittiging gehad. Achteraf nog eens goed om kunnen lachen. Wel een mooi lokatie. Voorstel: google eens misschien kom je erachter wie de beheerder is

    Dirk
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

    Comment


    • #3
      Re: urban locatie st.truiden

      naart schijnt is da nu een asielcentrum???

      Comment


      • #4
        Re: urban locatie st.truiden

        Oorspronkelijk geplaatst door jan.c Bekijk bericht
        naart schijnt is da nu een asielcentrum???
        asiel centrum ligt er naast...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: urban locatie st.truiden

          Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
          Kasteel van Rochendael. Zoek maar eens op. Wel op voorhand toestemming vragen want het is daar strik verboden. Ben in het verleden al een betrapt geweest met een modelshoot. Militair domein. Ben toen bedreigt geweest met een revolver door de militaire politie omdat ze dachten dat ik een drugdealer was Ze waren niet mals. De politie is toen daar geweest en heb een serieuse vewittiging gehad. Achteraf nog eens goed om kunnen lachen. Wel een mooi lokatie. Voorstel: google eens misschien kom je erachter wie de beheerder is

          Dirk
          als je het niet kan vinden online, misschien eens gaan vragen aan de bewaking aldaar, of indien die mannen het niet weten eens gaan horen bij de bewaking van Safraanberg of zij iemand kennen die dat zou moeten weten?
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment


          • #6
            Re: urban locatie st.truiden

            merci voor de info

            nog andere locaties?

            Comment


            • #7
              Re: urban locatie st.truiden

              Oorspronkelijk geplaatst door jan.c Bekijk bericht
              merci voor de info

              nog andere locaties?
              het spijtige is da ze Brustem Airport zo rap hebben afgebroken, heb er in mijn legertijd (toen het al leeg stond) nog oefeningen gedaan, die gebouwen waren ideaal geweest voor urban fotografie...

              Verder in St. Truiden weet ik niet echt iets, sorry.
              Mijn Blog
              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

              Comment


              • #8
                Re: urban locatie st.truiden

                Locatie gevonden Jan?

                Voor Rochendael heb je toestemming nodig van Saffraanberg trouwens.
                Andy Lemaire

                andylemaire.be

                Comment

                Working...
                X