Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help met I pad app

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help met I pad app

    Ik heb per ongeluk de app van "to Do" wegevinkt in I-tunes en daarna gesyncroniseerd met mijn laptop
    De fout was vlug opgemerkt en ik heb de app terug aangevinkt in ITunes en opnieuw een sync gedaan.
    De App staat terug op de Ipad maar al mijn To Do lijsten zijn verdwenen.
    Kan ik die ergens terugvinden? en importeren?

    thks
    Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

  • #2
    Re: Help met I pad app

    Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
    Ik heb per ongeluk de app van "to Do" wegevinkt in I-tunes en daarna gesyncroniseerd met mijn laptop
    De fout was vlug opgemerkt en ik heb de app terug aangevinkt in ITunes en opnieuw een sync gedaan.
    De App staat terug op de Ipad maar al mijn To Do lijsten zijn verdwenen.
    Kan ik die ergens terugvinden? en importeren?

    thks
    Jo(han)
    Ik vrees dat je die kwijt bent Jo . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Help met I pad app

      bedankt Francis

      Sh*t, Sh*t, Sh*t
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4
        Help met I pad app

        Oorspronkelijk geplaatst door Jo
        bedankt Francis

        Sh*t, Sh*t, Sh*t
        Ik zou de vraag toch eens stellen op het forum vaniPhone.nl
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Help met I pad app

          Als je synchroniseert met iTunes wordt toch een backup gemaakt ?

          Comment


          • #6
            Re: Help met I pad app

            dacht ik ook, maar hoe krijg je die teruggezet?
            En ondertussen heeft de Ipad al terug enkele sync's gedaan natuurlijk
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

            Comment


            • #7
              Re: Help met I pad app

              't Is nu al laat op de avond en heb mij ipad hier niet bij de hand, anders zou ik eens zoeken. Jammer.
              Maar ik denk zo : je to-do, staat die nog op je pc of mac ? Inclusief de gegevens ?

              Comment


              • #8
                Re: Help met I pad app

                Als je ondertussen niet had gesynct dan was er geen probleem geweest. Dan had je gewoon kunnen restoren.

                Nu heb je gewoon pech vrees ik...
                mijn website

                Comment


                • #9
                  Re: Help met I pad app

                  @ Grupello: neen alles stond gewoon op de IPad

                  @ Powaqqatsi: ja gedane zaken kan je niet terugdraaien.
                  Maar wat bedoel je met restoren?
                  Is misschien nog nuttig om te weten moest het nogmaals gebeuren.

                  Jo(han)
                  Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Help met I pad app

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                    I pad
                    Als je zo'n apparaat hebt kan ik me voorstellen dat je de naam niet vaak genoeg tegenkomt om te weten hoe je het schrijft.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Help met I pad app

                      i pad, I pad, i Pad, IPad, ipad, Ipad, iPad, i-Pad, I-Pad, i-pad, I-pad, I_Pad, i_pad, I_pad, i_Pad, AiPad, ..... ??

                      Kan je even helpen Leonidas want na het lezen van je intelligente opmerking staat het zweet mij op het voorhoofd, heb ik klamme handen en sta ik hier te bibberen van onzekerheid

                      Een raad voor wat het waard is: zet na zo'n (terechte) opmerking een "vrolijke " smiley dan kom je veel sympathieker en minder "Old grumpy" over . Helpt altijd.

                      grtz
                      Last edited by Jo; 22 september 2010, 06:23.
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                      Comment

                      Working...
                      X