Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

conversie euro dollar cash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • conversie euro dollar cash

    iemand die recent eurokes in dollars cash laten converteren heeft en daar een aanvaardbare commissie op betaald heeft? Aangezien we volgend jaar terug naar de States gaan, wil ik al de nodige cash beschikbaar hebben als de wisselkoers gunstig is (begin dit jaar een maand ginder verbleven en alles betaald met wisselkoers 1.41). Vandaag staan we terug 1.3 dus gaat weer de goede richting uit. Verleden jaar wisselden we dit bij Fortis maar de commissie vonden we niet zo goedkoop.
    Nikon D90

  • #2
    Re: conversie euro dollar cash

    De gunstigste koers krijg je met een creditcard (kun je in de US zelfs een Boeing 777 meekopen as a matter of speech). Punt uit. Als je wat wil gokken op cash, zou ik eens gaan kijken in de diamantwijk van Antwerpen. De Joodse zakenlui zullen zeker luisteren. Misschien moet je wel met een bedragje komen.

    Nerdi
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: conversie euro dollar cash

      Ja, maar met een creditcard ben ik wel verplicht de wisselkoers te betalen van het moment. Als die volgend jaar in April 1.2 staat bijvoorbeeld...
      Nikon D90

      Comment


      • #4
        Re: conversie euro dollar cash

        Oorspronkelijk geplaatst door pnobels Bekijk bericht
        Ja, maar met een creditcard ben ik wel verplicht de wisselkoers te betalen van het moment. Als die volgend jaar in April 1.2 staat bijvoorbeeld...
        Ik heb bij mijn bank (Citibank)een dollarrekening, en koop dollars als ze gunstig staan. En zet ze over als ik geld uitgeef in de VS. Ik betaal hierop zeer weinig comissie (ik geloof 8 euro voor 1700 dollarkes) Maar het blijft een gok. Je weet nooit of ie naar 1.0 of 1.6 gaat.....

        Comment


        • #5
          Re: conversie euro dollar cash

          http://www.munters.be

          In Brussel, Zuidstraat 101, nabij Place Rouppe - beter ga je niet vinden.
          Ze hebben bancontact. Geen provisie, noch kosten - de wisselkoersen zijn wat ze zijn.
          Ze hebben biljetten genoeg in voorraad, reservatie van gelden is dus niet nodig.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: conversie euro dollar cash

            Cool site, heeft me echt geholpen
            Dank u =)

            Comment

            Working...
            X