Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie schiet Bono & Co.?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie schiet Bono & Co.?

    Even uit nieuwschierigheid maar zijn er hier die geselecteerd zijn om concertfoto's te mogen maken morgen of overmorgen van U2? Ik zit donderdag ergens in de tribune en zal misschien een BD'er spotten ergens voor het podium.

  • #2
    Re: Wie schiet Bono & Co.?

    ik ga wel naar het concert
    maar niet echt voor foto's, ook geen goede plaatsen gekocht daarvoor denk ik....

    Fototoestellen mogen niet mee..... als ik goed gelezen had in één van de vele e-mails is een Compactje (zonder verwisselbare objectieven) geen probleem... maar een DSLR dat mag helemaal niet
    EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

    Comment


    • #3
      Re: Wie schiet Bono & Co.?

      gisteren geweest en ... niets van controle; enkel een scanner voor het ticket
      Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

      Comment


      • #4
        Re: Wie schiet Bono & Co.?

        inderdaad... geen controle op fototoestel....
        EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

        Comment


        • #5
          Re: Wie schiet Bono & Co.?

          Oorspronkelijk geplaatst door droop78 Bekijk bericht
          inderdaad... geen controle op fototoestel....
          Instemmen

          Comment


          • #6
            Re: Wie schiet Bono & Co.?

            Vraag het hier eens: http://forum.belgiumdigital.com/f42/...219084-50.html

            Comment


            • #7
              Re: Wie schiet Bono & Co.?

              Ik zou wel op Bono willen schieten, maar ik ben bang dat ik de Edge raak.

              Comment

              Working...
              X