Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FB profiel uitgeschakeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • FB profiel uitgeschakeld

    tot mijn grote verbazing merkte ik zopas dat ik niet meer kan inloggen op mijn Facebook profiel. Er staat als melding "profiel is uitgeschakeld".

    Heb al een mail gestuurd naar FB maar nu stel ik me toch de vraag of dit zomaar kan en wie dit nog al meegemaakt heeft.
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: FB profiel uitgeschakeld

    Volgens de MR kan je nu een huurmoordenaar voor 1000 euro krijgen die ook mensen uitschakeld

    Maar even ernstig. Ik heb maar weet van 1 keer dat het gebeurt is en dat was bij de FB van Studio Brussel. Tot op heden geen verklaring van FB gekregen en een reactie kan 1 maand op zich laten wachten.

    Comment


    • #3
      Re: FB profiel uitgeschakeld

      Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
      tot mijn grote verbazing merkte ik zopas dat ik niet meer kan inloggen op mijn Facebook profiel. Er staat als melding "profiel is uitgeschakeld".

      Heb al een mail gestuurd naar FB maar nu stel ik me toch de vraag of dit zomaar kan en wie dit nog al meegemaakt heeft.
      gebeurt frequent... kan vanalles zijn: te snel te veel vrienden uitgenodigd, te veel mails gestuurd, te veel comments, alles wat zij beschouwen als spam, aanstootgevende foto's (aanstootgevend voor amerikanen natuurlijk), etc...
      iemand die je "gerapporteerd" heeft...

      soms krijg je voor dit gebeurd wel een waarschuwing, maar soms ook niet... '"t duurt ndikwijls maanden voor je een antwoord krijgt op je mail naar uitleg en nog eens maanden voor je account terug hebt...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: FB profiel uitgeschakeld

        Nochtans als je misbruik van foto's rapporteert zijn ze enorm snel om te reageren. Zag overlaatst mijn foto's staan op iemand zijn facebook en die was het meisje (dat er in bikini opstand) belachelijk aan het maken. Bericht gestuurd aan facebook dat hij mijn foto's gebruikte zonder toestemming en de dag nadien al mail terug dat ze verwijderd waren.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #5
          Re: FB profiel uitgeschakeld

          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Volgens de MR kan je nu een huurmoordenaar voor 1000 euro krijgen die ook mensen uitschakeld

          Maar even ernstig. Ik heb maar weet van 1 keer dat het gebeurt is en dat was bij de FB van Studio Brussel. Tot op heden geen verklaring van FB gekregen en een reactie kan 1 maand op zich laten wachten.
          Bij StuBru waren ze op een week terug (met behoud van alle postings/vrienden... enz...
          Geen uitleg waarom. FB=God wss.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: FB profiel uitgeschakeld

            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            Nochtans als je misbruik van foto's rapporteert zijn ze enorm snel om te reageren. Zag overlaatst mijn foto's staan op iemand zijn facebook en die was het meisje (dat er in bikini opstand) belachelijk aan het maken. Bericht gestuurd aan facebook dat hij mijn foto's gebruikte zonder toestemming en de dag nadien al mail terug dat ze verwijderd waren.
            Vreemd als je een foto op FB worden zij toch de eigenaar, niet?

            Comment


            • #7
              Re: FB profiel uitgeschakeld

              Comment


              • #8
                Re: FB profiel uitgeschakeld

                Mijn account is ook stopgezet.. Geen mail gekregen, geen verdere uitleg.
                Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

                Comment


                • #9
                  Re: FB profiel uitgeschakeld

                  Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                  Vreemd als je een foto op FB worden zij toch de eigenaar, niet?
                  Ken de regels van fb niet zo goed, maar als iemand anders mijn foto er op zet kunnen zij nooit eigenaar worden. Want hij kan mijn rechten niet afstaan. Zelf doe ik dat misschien wel als ik er eentje op zet dat weet ik niet.
                  En volgens mij worden ze geen eigenaar maar geef je ze toestemming om uw foto te gebruiken.
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: FB profiel uitgeschakeld

                    Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Ken de regels van fb niet zo goed, maar als iemand anders mijn foto er op zet kunnen zij nooit eigenaar worden. Want hij kan mijn rechten niet afstaan. Zelf doe ik dat misschien wel als ik er eentje op zet dat weet ik niet.
                    En volgens mij worden ze geen eigenaar maar geef je ze toestemming om uw foto te gebruiken.
                    Ah, dacht dat het van je FB profiel kwam, nee dat mag inderdaad niet. In ieder geval zet ik er niks op in hoge resolutie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: FB profiel uitgeschakeld

                      Bij FB kan alles he, je account afsluiten kan je ook niet, dat kunnen zij alleen.
                      Je kan het wel tijdelijk stopzetten maar het blijft bestaan totdat zij het wegdoen, doen zij dat niet blijven al je gegevens bij hun bewaard.
                      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                      Comment


                      • #12
                        Re: FB profiel uitgeschakeld

                        Je kan het wel tijdelijk stopzetten maar het blijft bestaan totdat zij het wegdoen, doen zij dat niet blijven al je gegevens bij hun bewaard.
                        als je je account wil afsluiten, lijkt het me dus best om eerst zoveel mogelijk gegevens eruit te wissen, nieuwe toestand opslaan en dan stopzetten.

                        Comment


                        • #13
                          Re: FB profiel uitgeschakeld

                          hello,sids deze middag is mijn FB profiel uitgeschakeld,deze ochtend nog geen probs,tot deze middag dus,ga ik nog kunnen inloggen,laat staan,al m'n vrienden weer terug kunnen hebben,en wat kunnen we doen,want dit is erg vervelend,nog noit geen problemen gehad,we postten niks verkeerd,zie de reden niet van dit dus,ik ben vrij kwaad

                          grtz notpboy

                          Comment


                          • #14
                            Re: FB profiel uitgeschakeld

                            Geen nood, er is ook nog een echt sociaal leven buiten het internet en facebook.

                            Comment


                            • #15
                              Re: FB profiel uitgeschakeld

                              klopt,maar ik gebruik het ook voor de real friends,vraag me dus af,of het weer geactiveerd gaat worden

                              Comment

                              Working...
                              X