Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop camera USA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop camera USA

    Beste mensen,

    Een bevriend koppel van me gaat zaterdag naar Amerika. Dit koppel heeft bij een vorige trip naar Amerika zich een Sony Alfa 400 gekocht. Dit heeft enkele euro bespaard door deze daar te kopen.

    Nu ze terug gaan zou ik ook graag een camera laten meebrengen voor mij.
    Alleen heb ik geen flauw idee welke camera ze zouden moeten meebrengen.

    Ik ben echt een grote leek op het gebied van foto's. Ik ben een basic gebruiker van een fototoestel dus voor vakantiekiekjes en feestjes. Tot op heden had ik zo'n klein digitaal cameraatje maar wil nu graag een deftige camera voor mijn noden.

    Wat dit allemaal zo mag kosten? Wel in dezelfde prijsklasse als de sony alfa 400. (volgens mij verkopen ze deze niet eens meer) maar de vroege aankoopsom dus...

    hopelijk kunnen jullie mij helpen.
    Vriendelijke dank!

  • #2
    Re: Aankoop camera USA

    Door de dure yen en 21% procent BTW plus minimum 5% invoertax lijkt het mij niet de moeite. Garantie zou ook een probleem kunnen zijn. errr...
    Nerdi
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop camera USA

      Nerdifant, hij laat de camera door mensen meebrengen en daarmee zal je dus de invoertx en BTW gaan vermijden omdat deze "onschuldig" over de grens zal meegebracht worden.

      Je kan gewoonweg geen grote fouten maken in het laten meebrengen van een DSLR als het maar geen Canon is (grapje). Nee, even serieus nu. Stel voor jezelf het budget op en kijk even naar de basistoestellen van Canon, Nikon, Sony of Pentax.
      Gebruik dan even de zoekfunctie op dit eigenste forum naar je interessetoestel want elk toestel heeft hier al verschillende keren besproken en vergeleken geweest met anderen.

      De info moet niet eindeloos herhaalt worden hé .