Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huwelijksfotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • huwelijksfotograaf gezocht

    hallo,

    Mijn schoonzus is op zoek naar een fotograaf die voor geen astronomisch groot bedrag foto's wil maken op haar huwelijksdag. Liefst iemand van W-Vl, regio Roeselare (hoeft niet persé, maar het maakt het mss iets gemakkelijker).
    Personen die iemand kennen die dit zou willen doen, mogen natuurlijk ook reageren.

    Het huwelijk gaat door op 30 juli 2011.

    groeten
    rubn
    http://www.eyeflash.wordpress.com
    www.facebook.com/eyeflashphotography

  • #2
    Re: huwelijksfotograaf gezocht

    Volk genoeg hier.
    Je zal wel iemand vinden.
    Vraag is dan alleen hoe groot is dat niet astronomisch bedrag?

    Dat zullen velen waarderen.
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: huwelijksfotograaf gezocht

      Ik heb voor mijn huwelijk geen professionele fotograaf (die het voor zijn beroep doet) genomen en heb 750 € betaald voor een fotoalbum met passe-partouts +/- 160 foto's.
      Voor 100€ extra heb ik daarbij nog twee dvd's ontvangen met al de foto's in NEF formaat.

      Dit vind ik aanvaardbaar

      Comment


      • #4
        Re: huwelijksfotograaf gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Michake Bekijk bericht
        Ik heb voor mijn huwelijk geen professionele fotograaf (die het voor zijn beroep doet) genomen en heb 750 € betaald voor een fotoalbum met passe-partouts +/- 160 foto's.
        Voor 100€ extra heb ik daarbij nog twee dvd's ontvangen met al de foto's in NEF formaat.

        Dit vind ik aanvaardbaar
        Hmm das een schonen deal
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: huwelijksfotograaf gezocht

          beste,
          Eventueel kan ik u wel helpen.
          Neem gerust een kijkje op m'n website www.fotografiekestelyn.be
          Daar kan u wat vb zien (website moet wel dringen ge-update worden ;-)
          staat dit u aan neem dan gerust contact op dan kunnen we alle mogelijkheden eens overlopen.
          mvg

          jorn kestelyn

          Comment


          • #6
            Re: huwelijksfotograaf gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door Michake Bekijk bericht
            Ik heb voor mijn huwelijk geen professionele fotograaf (die het voor zijn beroep doet) genomen en heb 750 € betaald voor een fotoalbum met passe-partouts +/- 160 foto's.
            Voor 100€ extra heb ik daarbij nog twee dvd's ontvangen met al de foto's in NEF formaat.

            Dit vind ik aanvaardbaar
            inderdaad geen slechte deal, ik maak de rekening heel simpel voor de klanten :
            50 Euro/uur (btw incl) en vanaf 10 uren krijgen ze een korting van 10% ... en ze krijgen altijd een DVD met de foto's in JPG formaat
            (RAW lijkt me niet zo nuttig voor een klant vind ik, maar dat is mijn gedacht hé)

            Weten ze perfect hoeveel het gaat kosten, bvb van 8u tot 18u komt op 450 Euro all in (50x10u= 500 - 10%), willen ze het avondfeest erbij ... geen probleem, 50 Euro per bijkomende uur en op het totaalbedrag 10% korting (niet op albums of afdrukken hé, enkel op de uren die ik tijdens het huwelijk aanwezig ben) bvb van 8u tot de openingsdans om 24u zijn in totaal 16u, dat komt dan op 800 Euro -10% dus de klant betaalt 720 Euro en 48u later staan al de beelden, inclusief standaard post-processing, op de de DVD die ik opstuur.

            Komt er nog extra post processing bij voor speciale effecten kan dit ook, alle beelden zullen dan terug binnen de 48u online achter een paswoord staan en ze mogen dan een vooraf afgesproken aantal beelden selecteren die ik nog extra bewerk ... aan 50 Euro/uur ... toch simpel : klaar en duidelijk en het koppel weet perfect wat ze kunnen verwachten, ik zeg hen wel op voorhand hoeveel het kost voor een bepaald aantal beelden.

            Mark
            Last edited by LamboCars; 21 september 2010, 12:49.
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #7
              Re: huwelijksfotograaf gezocht

              Ik vraag 900€ daar zit dan in:
              Alle foto's in max resolutie op dvd
              DVD met alle foto's in filmpje gegoten
              canvas 30*40 van een door hun gekozen foto.
              De uren vanaf het ophalen van de bruid tot openingsdans.
              2 fotografen aanwezig.
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment


              • #8
                Re: huwelijksfotograaf gezocht

                PM gestuurd
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

                Comment


                • #9
                  Re: huwelijksfotograaf gezocht

                  alvast bedankt iedereen,
                  ik wacht nog even op antwoord van mijn schoonzus omtrent tijdsbepaling en richtprijs enzo, maar ik laat ieder van jullie zeker iets weten.
                  Andere mogelijke fotografen mogen natuurlijk nog steeds reageren

                  rubn
                  http://www.eyeflash.wordpress.com
                  www.facebook.com/eyeflashphotography

                  Comment


                  • #10
                    Re: huwelijksfotograaf gezocht

                    Ik vind het heel vreemd om een huwelijksfotograaf te zoeken/selecteren op basis van budget.

                    Tijdens onze zoektocht naar een fotograaf voor onze trouw volgend jaar hebben mijn vriendin en ik gewoon heel veel sites/foto's bekeken, en op basis daarvan enkele fotografen aangesproken. Met een beetje een fotograaf kun je toch eens samen zitten en zien wat je kunt krijgen voor een bepaald (beperkt) budget. Wij waren alvast erg aangenaam verrast door wat we krijgen voor het bedrag dat we betalen.

                    Ik geef alvast de voorkeur aan mooie foto's over een kortere periode t.o.v. matige foto's van de hele dag.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: huwelijksfotograaf gezocht

                      [MOD]Door een klacht zijn alle off-topic comments verwijderd ... gelieve dit topic nu clean te houden, dank u[/MOD]
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: huwelijksfotograaf gezocht

                        Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
                        hallo,

                        Mijn schoonzus is op zoek naar een fotograaf die voor geen astronomisch groot bedrag foto's wil maken op haar huwelijksdag. Liefst iemand van W-Vl, regio Roeselare (hoeft niet persé, maar het maakt het mss iets gemakkelijker).
                        Personen die iemand kennen die dit zou willen doen, mogen natuurlijk ook reageren.

                        Het huwelijk gaat door op 30 juli 2011.

                        groeten
                        rubn
                        Hallo,

                        fijn dat je voor jouw schoonzus een fotograag regelt, ik kan op de bruiloft mooie foto's maken, en helemaal niet duur, je krijgt de foto's op 2 dvd's en getrokken met een professionnele Nikon-camera genomen, ik vraag rond de €500, maar dit moet natuurlijk besproken worden, ik ben op 31 juli nog vrij, maar vraag wel een voorschot als je kiest.

                        Succes nog bij het voorbereiden,

                        Veel liefs Hanan

                        Comment


                        • #13
                          Re: huwelijksfotograaf gezocht

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hanan Bekijk bericht
                          Hallo,

                          fijn dat je voor jouw schoonzus een fotograag regelt, ik kan op de bruiloft mooie foto's maken, en helemaal niet duur, je krijgt de foto's op 2 dvd's en getrokken met een professionnele Nikon-camera genomen, ik vraag rond de €500, maar dit moet natuurlijk besproken worden, ik ben op 31 juli nog vrij, maar vraag wel een voorschot als je kiest.

                          Succes nog bij het voorbereiden,

                          Veel liefs Hanan
                          Spijtig dat ze de 30ste normaal troud misschien wil ze dat wel veranderen omdat jij de 31ste nog kan
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: huwelijksfotograaf gezocht

                            fijn dat je voor jouw schoonzus een fotograag regelt
                            Ik ben ook een fotograag

                            Misschien handig als Hanan hier wat werk laat zien, via een website ofzo.
                            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: huwelijksfotograaf gezocht

                              Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                              Ik ben ook een fotograag

                              Misschien handig als Hanan hier wat werk laat zien, via een website ofzo.

                              zou idd al een begin zijn.... vertelt meer dan "veel liefs"
                              some toys 4 big boys
                              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                              Comment

                              Working...
                              X