Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Themafotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Themafotograaf

    Ik zou graag wat professionele foto's laten maken van mij en m'n vriendin, maar om het allemaal wat minder saai en alledaags te maken, had ik gedacht een een themareportage. In plaats van de standaard "romantische" kiekjes, had ik liever foto's laten maken waar we dan verkleed op staan, met bijpassende achtergrond. Liefst verschillende settings, indien mogelijk. Ik denk bijvoorbeeld aan:

    * western
    * Lodewijk XIV
    * catwalk
    * action heroes

    Het hoeft natuurlijk niet exact dit te zijn, het zijn maar wat ideetjes, maar ik vroeg me af of iemand weet of er fotografen/bureaus zijn die dit soort shoots aanbieden?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Themafotograaf

    Alles kan denk ik, het is maar de prijs die je er wil voor betalen. Ik zie dat je 4 settings wil, dus 4x kostuum voor 2 personen dat zijn 8 kostuums. Dat gaat al ongeveer op een 250 euro komen schat ik. Je mag dan toch rekenen op een dag werk voor de fotograaf. Doe daar dan nog maar 400 euro bij.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

    Comment


    • #3
      Re: Themafotograaf

      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Alles kan denk ik, het is maar de prijs die je er wil voor betalen. Ik zie dat je 4 settings wil, dus 4x kostuum voor 2 personen dat zijn 8 kostuums. Dat gaat al ongeveer op een 250 euro komen schat ik. Je mag dan toch rekenen op een dag werk voor de fotograaf. Doe daar dan nog maar 400 euro bij.
      Reken maar 300 euro voor de kostuums.
      Plus 4 verschillende visagies voor 2....
      Spaarvarken aanspreken!

      Dpaul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment

      Working...
      X