Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog in de lucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoog in de lucht

    Kan misschien prettig wonen zijn ? Dit van ver opvallend, modern uitziend, betonnen gebouw verheft zich boven een groene berm uit in Breskens.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Hoog in de lucht

    Door de bewerking en de harde belichting heb je de lelijkheid van het gebouw goed weten benadrukken.
    Een mooie registratie.
    Ik zou nog een kleine perspectiefcorrectie hebben uitgevoerd.

    Comment


    • #3
      Re: Hoog in de lucht

      Van uit Vlissingen ziet dit er best mooi uit. Misschien mooi van ver en ver van mooi?

      Comment


      • #4
        Re: Hoog in de lucht

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Van uit Vlissingen ziet dit er best mooi uit. Misschien mooi van ver en ver van mooi?
        Klopt Louis, vanuit Vlissingen of van ver is dit een opvallend gebouw. Maar dergelijke architectuur lijkt men niet te lusten Enkel binnenwerk misschien
        Bedankt Control Z en Doudeke.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Hoog in de lucht

          Net als het gebouw is het meer een foto die groeit, de kleuren zitten heel goed, en het gebouw speelt mooi mee in de compo, ttz je standpunt is zeer goed gekozen.
          Ik kan het echter geen mooi gebouw vinden, maar dat betekent nog niet dat de foto slecht is.
          Dat er weinig reacties komen, ik denk dat je niet mag klagen.

          Comment


          • #6
            Re: Hoog in de lucht

            Zoals eerder gezegd, geen mooi gebouw maar wel mooi standpunt hoor. Perspectiefcorrectie is echt wel nodig.
            De kwaliteit van de opgeladen foto laat wel te wensen over... door de verscherping? Of te veel gecropped? Echt niet mooi om te zien

            Groeten
            Mipstoo

            Comment


            • #7
              Re: Hoog in de lucht

              Was nog eens terug komen kijken. Foto is helaas niet zichtbaar meer?

              Comment

              Working...
              X