Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE9 beta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IE9 beta

    Ik heb deze bèta eens gedownload en geïnstalleerd. Viel me als Iron (= een Chrome kloon) gebruiker (voorlopig) nogal tegen en dus terug verwijderd.
    Ik heb IE nodig voor één ding: mijn site bewerken.
    Ik ben nu al uren aan het zoeken naar een downloadbare IE8 voor win7 32 bit.
    Lijkt precies niet te bestaan, het zijn steeds Vista versies en dan krijg ik de melding dat die versie niet geschikt is voor "dit besturingssyteem".
    Dan maar eens IE7 gedownload, zelfde probleem.
    Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen zonder terug naar de bèta IE9 te moeten gaan ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: IE9 beta

    René jong, die staat toch op uw Win 7 DVD, of niet?


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: IE9 beta

      IE9 beta wordt geinstalleerd als een "update" op IE8. Dus je gaat naar Add/Remove Programs, en je moet "show updates" aanvinken en IE9 uninstallen, dan krijg je IE8 terug.

      Wat viel er tegen?
      pixelpusher

      Comment


      • #4
        Re: IE9 beta

        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        IE9 beta wordt geinstalleerd als een "update" op IE8. Dus je gaat naar Add/Remove Programs, en je moet "show updates" aanvinken en IE9 uninstallen, dan krijg je IE8 terug.

        Wat viel er tegen?
        Ik vind nergens nog een spoor van enige IE, geen 9 en geen 8. Ik zal de 9 maar eens terug installeren en dan nog eens proberen zeker...
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: IE9 beta

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          René jong, die staat toch op uw Win 7 DVD, of niet?


          Grtz, RF
          Volgens mij niet want Windows 7 word geleverd zonder browser dacht ik.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

          Comment


          • #6
            Re: IE9 beta

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            René jong, die staat toch op uw Win 7 DVD, of niet?


            Grtz, RF
            Niks te vinden op die DVD, alleszins toch niet in een te installeren vorm.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: IE9 beta

              kijk eens bij control panel-programs and features en klik dan links op turn windows features on/off. Misschien staat daar IE 8 afgevinkt.
              I love my D500

              Comment


              • #8
                Re: IE9 beta

                http://www.intowindows.com/how-to-un...tform-preview/
                pixelpusher

                Comment


                • #9
                  Re: IE9 beta

                  Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                  kijk eens bij control panel-programs and features en klik dan links op turn windows features on/off. Misschien staat daar IE 8 afgevinkt.
                  Daar staat niks van IE tussen.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: IE9 beta

                    Geen spoor van IE te vinden....

                    Nog gekker: als ik opnieuw de bèta wil installeren dan krijg ik de melding dat de installatie niet kan doorgaan omdat er al een NIEUWERE versie geïnstalleerd is.

                    Blijkbaar heb ik dus IE 10 geïnstalleerd

                    Als Microsoft nog een met een bèta afkomt ga ik toch eerst twee keer nadenken vooraleer het te installeren.

                    Nu, ik heb IE enkel nodig om mijn site te bewerken, dus dat valt nog mee.

                    Ik ben al begonnen met regedit en daar alles van IE te verwijderen, maar dat is een werk voor dagen denk ik (onnoemelijk veel vermeldingen), heb het maar opgegeven.

                    Iedereen toch al bedankt om mee te denken.
                    Last edited by nete; 18 september 2010, 20:56.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: IE9 beta

                      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                      IE9 beta wordt geinstalleerd als een "update" op IE8. Dus je gaat naar Add/Remove Programs, en je moet "show updates" aanvinken en IE9 uninstallen, dan krijg je IE8 terug.

                      Wat viel er tegen?
                      En toch is de uitleg van Groovbird 100% correct (toch ook op mijn computer).

                      Je moet in de lijst (na rechts op "show updates" (of "geïnstalleerde updates weergeven")), zoeken naar "windows internet explorer 9".
                      Het staat er echt tussen... En dan kan je IE 9 verwijderen.
                      Als je het volledig weg wil krijgen : ook nog het "language pack" van IE 9...

                      Wat vind je er trouwens zo slecht aan ? Ik heb hier ook Chrome en Safari staan, en ik gebruik 99.9% van de tijd IE... Ik vind hem toch al beter dan IE 8. Er zit bv. ook een downloadmanager in...
                      Groeten,

                      Polleke

                      Comment


                      • #12
                        Re: IE9 beta

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik ben al begonnen met regedit en daar alles van IE te verwijderen, maar dat is een werk voor dagen denk ik (onnoemelijk veel vermeldingen), heb het maar opgegeven.
                        Abandon all hope.
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #13
                          Re: IE9 beta

                          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          En toch is de uitleg van Groovbird 100% correct (toch ook op mijn computer).

                          Je moet in de lijst (na rechts op "show updates" (of "geïnstalleerde updates weergeven")), zoeken naar "windows internet explorer 9".
                          Het staat er echt tussen... En dan kan je IE 9 verwijderen.
                          Als je het volledig weg wil krijgen : ook nog het "language pack" van IE 9...

                          Wat vind je er trouwens zo slecht aan ? Ik heb hier ook Chrome en Safari staan, en ik gebruik 99.9% van de tijd IE... Ik vind hem toch al beter dan IE 8. Er zit bv. ook een downloadmanager in...
                          Het staat er bij mij niet tussen.

                          Maar ik denk dat we naast mekaar zitten babbelen: ik heb IE9 geïnstalleerd, er wat mee bezig geweest en vervolgens verwijderd. Ik heb nu géén IE meer, ik heb de IE8 niet terug. Er is blijkbaar geen enkele versie van IE 8 te downloaden voor Win7.
                          Ik probeer met de Vista versie (zonder veel hoop) en inderdaad de te verwachten melding: verkeerd besturingssysteem.
                          Dan maar terug IE9 proberen installeren,maar dan krijg ik de onnozele melding dat er al een nieuwere versie geïnstalleerd is (de IE 10 dus ?? )
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: IE9 beta

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Nu, ik heb IE enkel nodig om mijn site te bewerken, dus dat valt nog mee.
                            Die snap ik niet. Je hebt een browser nodig om je site te bewerken???? Me confused...
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: IE9 beta

                              Ik weet niet in hoeverre IE bij de beveiligde systeemfiles hoort (sinds Nelie Kroes, waarschijnlijk niet meer...), maar je kan die testen met "sfc /scannow".

                              IE 8 zat standaard bij Windows 7 (ook tot Kroeske zich gemoeid heeft), en was nog een update bij Vista. Vandaar dat je er geen download van vindt voor windows 7. De versie voor Windows server 2008 is ook de vista versie, voor windows server 2008 R2 is er ook geen download (die draait ook op de Windows 7 kernel)...
                              Ik heb eens via dat browserkeuzemenu (wat een woord) gepoogd om IE binnen te halen, maar ik kom op diezelfde pagina terecht, waar windows 7 dus niet vermeld staat.
                              De laatste versie, is dus die vista versie (helaas voor jou...).

                              Hoe het komt dat je die IE9 niet bij de updates vindt, is me wel een raadsel. Die manier van uninstallen wordt zo ook door Microsoft beschreven...
                              Groeten,

                              Polleke

                              Comment

                              Working...
                              X