Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Florence - Santa Maria del Fiore

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Florence - Santa Maria del Fiore

    Zicht op de wondermooie stad Florence, genomen van op het Piazzale Michelangelo.
    Dit plein ligt op een heuvel en biedt een fantastisch panorama over de stad Florence.
    Hier heb je een goed zicht op de o.a. eeuwenoude brug Ponte Vecchio, alsook op de Duomo [Dom] Santa Maria del Fiore, welke je hier op de foto ziet.



    Met vriendelijke groeten,
    LilyVB
    -- visit: www.photographic-memories.be

  • #2
    Re: Florence - Santa Maria del Fiore

    prachtig standpunt + strakke compo = heel mooie foto van deze prachtige stad
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Florence - Santa Maria del Fiore

      Heel knap

      Comment


      • #4
        Re: Florence - Santa Maria del Fiore

        Strak en mooi van kleur Beeldvulling
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Florence - Santa Maria del Fiore

          Heel mooi en geeft meteen het gevoel van dat "stadje" wil ik ook nog wel eens bezoeken.

          Comment


          • #6
            Re: Florence - Santa Maria del Fiore

            opvallend veel detail te zien in de gebouwen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Florence - Santa Maria del Fiore

              Ah de slagroomtaart in beeld (dat slaat dan wel op de voorgevel, maar toch, de verschillende kleuren marmer komen hier al tot uiting). Veel detail, goeie foto, mooi gedaan.

              Comment


              • #8
                Re: Florence - Santa Maria del Fiore

                Ik vind hem te strak in het kader en het sterke contrastverschil met de achtergrond niet zo mooi. En de antenne(of wat dat ook moge zijn) op de hoogste toren staat scheef.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Florence - Santa Maria del Fiore

                  Zeker een hele fraaie! Alleen vind ik het kruis op de koepel net iets te benauwd tegen de rand staan. Maar ik ben een zeur hoor.
                  gr. Georges
                  Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Florence - Santa Maria del Fiore

                    Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                    Ik vind hem te strak in het kader en het sterke contrastverschil met de achtergrond niet zo mooi. En de antenne(of wat dat ook moge zijn) op de hoogste toren staat scheef.
                    Ik zal een mailtje sturen met de vraag dat ze de antenne recht zetten!

                    Bedankt voor jullie commentaar;
                    Groetjes,
                    Lily
                    -- visit: www.photographic-memories.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Florence - Santa Maria del Fiore

                      [QUOTE=LilyVB;2821986]Ik zal een mailtje sturen met de vraag dat ze de antenne recht zetten!

                      /QUOTE]
                      alex606 is al onderweg...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Florence - Santa Maria del Fiore

                        Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                        Ik vind hem te strak in het kader en het sterke contrastverschil met de achtergrond niet zo mooi. En de antenne(of wat dat ook moge zijn) op de hoogste toren staat scheef.
                        @ Alex606 : Loopt de horizon ook niet een beetje af?????
                        Ja, ja, want er zit een mug op de linker koepel.

                        Grtz

                        Louis
                        Last edited by HEYLO; 18 september 2010, 18:26.
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Florence - Santa Maria del Fiore

                          Ja dat is een beetje muggenziften hé, maar in showcase mag dit wel. Ik fotografeer vaak kerken en dan zet ik zo een dinges onmiddellijk recht.
                          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                          Mijn bird foto's en urbex foto's

                          Comment


                          • #14
                            Re: Florence - Santa Maria del Fiore

                            Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                            Ja dat is een beetje muggenziften hé, maar in showcase mag dit wel. Ik fotografeer vaak kerken en dan zet ik zo een dinges onmiddellijk recht.
                            Heb de oorspronkelijke plannen gezien en het was wel de bedoeling dat deze scheef stond, nl. om de richting van Rome aan te duiden.

                            Grtz

                            Louis
                            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                            Comment

                            Working...
                            X