Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een ster worden op je tachtigste.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een ster worden op je tachtigste.

    Niet aan iedereen gegeven KLIK

  • #2
    Re: Nog een ster worden op je tachtigste.

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Niet aan iedereen gegeven KLIK
    Had dit filmke al gezien..das een dagelijkse bezigheid van de Kids thuis om naar Youtube te zoeken naar zulke filmpjes..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Nog een ster worden op je tachtigste.

      chapeua zegt men dan!!
      wil ook nog zo goed zijn op mijn 80ste
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Nog een ster worden op je tachtigste.

        Bijna zo goed als deze krasse dame

        Comment


        • #5
          Re: Nog een ster worden op je tachtigste.

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Niet aan iedereen gegeven KLIK
          Ja dag Jan zeg, zelfs Edith Piaf zou daar paf van staan.


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Nog een ster worden op je tachtigste.

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Niet aan iedereen gegeven KLIK
            'k Mag daar niet teveel naar kijken, ik krijg er iedere tranen in mijn ogen van, als je dag in dag uit met bejaarden werkt en je ziet dan zoiets . . . ongelofelijk ....
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Nog een ster worden op je tachtigste.

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              'k Mag daar niet teveel naar kijken, ik krijg er iedere tranen in mijn ogen van, als je dag in dag uit met bejaarden werkt en je ziet dan zoiets . . . ongelofelijk ....
              Juist Francis.

              Maar wel lachen met Eddy Wally en La Esterella?
              (ik heb het hier niet tegen jou he)
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Nog een ster worden op je tachtigste.

                mar wel tegen mij.

                Kijk, ik wil hier met niemand lachen en uitlachen. Ik moest gewoon spontaan denken wat een hemelsbreed verschil er is tussen deze ongelooflijke schitterende dame op haar gezegende leeftijd en de "kombak" van eerdergenoemde. En lachen met Eddy Wally? Zelf al eens de beste man prive ontmoet? Dan zal je weten dat deze zich zo gauw er een camera in de buurt is zich in een rol steekt om "simpel" over te komen maar in realiteit is dat een geslepen zakenpersoon. Luister ik naar Eddy Wally? Nee, helemaal niet maar dat er lacherig gedaan wordt over The Voice of Europe heeft hij enkel aan zichzelf te danken.
                Dat je hier o zo graag je morale en morele lessen wil geven aan anderen is je goed recht (hence de naam: forum) en je hier als het geweten van BD te willen laten tonen.

                Wat ik verder wil schrijven is niet geschikt voor een publieklijk forum en zal dan ook wijselijk mijn reactie hier afsluiten.

                PS: toch nog even meegeven dat er weinigen zo'n lange carriere als La E. gehad hebben in medialandschap als haar en dat verdient dan wel . Als je hier ook hier onderliggende respecteloosheid dient te bespeuren Theo dan is het ook maar zo.

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een ster worden op je tachtigste.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  mar wel tegen mij.

                  Kijk, ik wil hier met niemand lachen en uitlachen. Ik moest gewoon spontaan denken wat een hemelsbreed verschil er is tussen deze ongelooflijke schitterende dame op haar gezegende leeftijd en de "kombak" van eerdergenoemde. En lachen met Eddy Wally? Zelf al eens de beste man prive ontmoet? Dan zal je weten dat deze zich zo gauw er een camera in de buurt is zich in een rol steekt om "simpel" over te komen maar in realiteit is dat een geslepen zakenpersoon. Luister ik naar Eddy Wally? Nee, helemaal niet maar dat er lacherig gedaan wordt over The Voice of Europe heeft hij enkel aan zichzelf te danken.
                  Dat je hier o zo graag je morale en morele lessen wil geven aan anderen is je goed recht (hence de naam: forum) en je hier als het geweten van BD te willen laten tonen.

                  Wat ik verder wil schrijven is niet geschikt voor een publieklijk forum en zal dan ook wijselijk mijn reactie hier afsluiten.

                  PS: toch nog even meegeven dat er weinigen zo'n lange carriere als La E. gehad hebben in medialandschap als haar en dat verdient dan wel . Als je hier ook hier onderliggende respecteloosheid dient te bespeuren Theo dan is het ook maar zo.
                  Maar neen, ook niet tegen jou
                  Ik had nog niet eens gezien dat er achter jouw link La Esterella te vinden was.
                  Sorry maar dit is echt een misverstand.
                  Wat Eddy W. betreft kan je wel eens gelijk hebben: die houdt zijn rol vol, tot hij er bij neervalt.

                  Hoe was het met Helmut Lotti in het begin van zijn carrière?
                  Ik ben toen weinig mensen tegen gekomen die hem niet aan het uitlachen waren.
                  Toen heb ik ook maar wijselijk gezwegen omdat ik vond dat die jong goed zong
                  en een zeer goede stem had.

                  Met Nicole en Hugo was het net hetzelfde.

                  Of met Louis Neefs in de tijd op het Song Festival...
                  Louis werd destijds meer gerespecteerd voor zijn aparte persoonlijke mening dan voor
                  hetgeen hij zong.
                  Tot zijn ongeluk op die Kerstdag, toen werd het opeens anders.
                  Hoe Louis was en dacht vond je ook terug in zijn teksten van sommige van zijn
                  (mooie) liedjes.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment

                  Working...
                  X