Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auvergne moto trip (II) + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Auvergne moto trip (II) + update





    de rechte update

    Last edited by IngridVD; 15 september 2010, 21:28. Reden: update toegevoegd
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: Auvergne moto trip (II)

    Mooi van kleuren en licht.
    Qua compo had ik iets meer van de omgeving meegenomen, zodat je een beter idee krijgt van de hoogte waarop je je bevindt.

    Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar helt weer een beetje af naar links...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Auvergne moto trip (II)

      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Mooi van kleuren en licht.
      Qua compo had ik iets meer van de omgeving meegenomen, zodat je een beter idee krijgt van de hoogte waarop je je bevindt.

      Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar helt weer een beetje af naar links...

      't niet waar hé, 'k zal een afwijking hebben zeker
      pas het wel aan
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: Auvergne moto trip (II)

        Mooi zo met die moto's op de voorgrond.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Auvergne moto trip (II)

          Ingrid, ik moet Dama bijspringen wat betreft de ruimtelijke weergave
          Mijn eerste indruk bij het bekijken van de foto was: omzetten in zwart-wit en de wolken boven de horizon versterken. Andere mogelijkheid, het momument omzetten in zwart-wit (of sepia) en de rest van de foto in kleur laten of net omgekeerd. Je foto biedt diverse creatieve mogelijkheden.
          Bij het bekijken en bewerken van de foto dwaalden mijn gedachten af naar "De bende van Wim"...
          Mooie foto ondanks mijn gepieter

          Grtz
          "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
          Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

          Comment


          • #6
            Re: Auvergne moto trip (II)

            De foto geeft voor mij duidelijk weer waarom en waarover het voor de fotografe gaat
            Ja, ietsje rechter
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Auvergne moto trip (II)

              mooi maar zie het nut van die motoren niet zo.
              als het ook om de motoren gaat, zet ze dan niet voor maar naast het bouwsel, vallen ze tenminste op.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Auvergne moto trip (II)

                mooie plekjes heb jij weer bezocht! ietsje meer van de omgeving in de verte was idd interessanter geweest, vooral omdat er zo mooie wolken hangen
                groetjes
                hilde

                Comment


                • #9
                  Re: Auvergne moto trip (II)

                  de rechte versie toegevoegd

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
                  Ingrid, ik moet Dama bijspringen wat betreft de ruimtelijke weergave
                  Mijn eerste indruk bij het bekijken van de foto was: omzetten in zwart-wit en de wolken boven de horizon versterken. Andere mogelijkheid, het momument omzetten in zwart-wit (of sepia) en de rest van de foto in kleur laten of net omgekeerd. Je foto biedt diverse creatieve mogelijkheden.
                  Bij het bekijken en bewerken van de foto dwaalden mijn gedachten af naar "De bende van Wim"...
                  Mooie foto ondanks mijn gepieter

                  Grtz
                  Lambert Jan, bedankt vr de tips, lijkt me wel iets om uit te uitproberen.
                  ivm die bende, kan er inkomen, bij ons is het "de bende van Walter" ....


                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  mooi maar zie het nut van die motoren niet zo.
                  als het ook om de motoren gaat, zet ze dan niet voor maar naast het bouwsel, vallen ze tenminste op.
                  grt,bouk.
                  nou bij ons gaat het om ook eens de motoren mee op de foto te krijgen is niet altijd vanzelfsprekend om zo'n machine te parkeren op onverharde grond en losse kiezeltjes
                  (kantel gevaar) het is dan een beetje zoeken waar het kan en toch op een aanvaardbare plaats vr de foto
                  een andere compositie kon ook niet, industrie in de achtergrond

                  maar bedankt vr de tips
                  groetjes Ingrid

                  Comment

                  Working...
                  X