Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spotten in Zaventem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spotten in Zaventem

    Dag iedereen,

    ik weet dat er al een aantal topics geweest zijn i.v.m het spotten van vliegtuigen op Zaventem. Echter door al de verschillende berichten ben ik het overzicht wat kwijt over de plaatsen waar je vandaag de dag al dan niet nog kan/ mag spotten / parkeren...

    Op sommige plaatsen zijn er betonblokken gezet, op sommige hebben ze wanden geplaatst...

    Kunnen jullie me zeggen waar ik de komende weken nog probleemloos landende / opstijgende vliegtuigen kan fotograferen?

    Thanks!

  • #2
    Re: Spotten in Zaventem

    Voila, hier vindt je alle plaatsen waar je kunt spotten.Veel succes en post maar wat van wat je hebt gespot
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: Spotten in Zaventem

      Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
      Voila, hier vindt je alle plaatsen waar je kunt spotten.Veel succes en post maar wat van wat je hebt gespot
      Bedankt voor de link.
      Van zodra er foto's zijn zal ik er is een paar posten.

      Comment


      • #4
        Re: Spotten in Zaventem

        [MOD RF]Verplaatst naar "Algemeen".[/MOD]
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Spotten in Zaventem

          Hey,

          Ik heb laatst een linkje gevonden. Deze kan ook als app gedownload worden;
          Misschien handig om op voorhand te weten welke landingsbaan ze gaan nemen.

          The world’s most popular flight tracker. Track planes in real-time on our flight tracker map and get up-to-date flight status & airport information.
          Canon EOS 90D EFS 18-135

          Comment


          • #6
            Re: Spotten in Zaventem

            Bijna identiek : http://casperflights.com/unified/?location=ebbr
            Ervaring is de som van je fouten.
            Nikon D7000 - Nikon 18-200 VR II - Nikon 50 1.8 - Nikon SB 910

            Comment


            • #7
              Re: Spotten in Zaventem

              Hey juppekes


              Oorspronkelijk geplaatst door paddy8908 Bekijk bericht
              Bij mij loopt deze 15 min achter

              Ik gebruik deze: http://planefinder.net/

              En deze is identiek als die flightradar24.com
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: Spotten in Zaventem

                Een mooi overzicht van de spottersplaatsen:

                LAST UPDATE: APRIL 2019 Brussels Airport (IATA: BRU, ICAO: EBBR) is Belgium’s largest airport and centrally located in the economic heart of Europe. With the city of Brussels being the European capital and home to many international companies and institutions, Brussels Airport is connected to the world by more than 70 airlines. In 2018 the …
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                Comment

                Working...
                X