Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straffe kost!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Straffe kost!

    Vanmorgen stelde ik vast dat mijn schouw is gepikt!

    Het was een 6 m hoge geisoleerde inox schouw die al 15 jaar aan mijn bedrijf stond.
    Ik heb mijn bedrijvigheid op 01 april stopgezet en blijkbaar gaat men ervan uit dat ik die ook niet meer nodig had...
    Ik heb onmiddellijk mijn vrouw aan de ketting gelegd want anders ben ik die misschien morgenvroeg ook nog kwijt
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

  • #2
    Re: Straffe kost!

    Jawade...
    Nen omgekeerde wereld: Ik heb mijn vrouw aan de straat gezet... en die wordt maar niet mee genomen...

    [Joke, Joke, vrouwke als ge dit leest, niet boos worden...]
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Straffe kost!

      Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
      Vanmorgen stelde ik vast dat mijn schouw is gepikt!
      Ik heb onmiddellijk mijn vrouw aan de ketting gelegd want anders ben ik die misschien morgenvroeg ook nog kwijt
      dat had je beter met je schouw kunnen doen, je vrouw kan altijd nog zelf terug lopen.
      maar tis niet normaal meer tegenwoordig hè.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Straffe kost!

        Oei, was die van jou?

        Comment


        • #5
          Re: Straffe kost!

          sorry had 10 cm buis nodig voor mijn dampkap in de keuken de rest zend ik dan ook terug met de post
          Trouwens U voormalige secretaresse haar ondergoed ging eraan te drogen en ik heb haar contact adres niet , post hier gelijk haar telefoon nummer en dan weten we dat ook weeral
          Nee eventjes serieus al aan je vrouw gevraagd wat ze met jou paal van plan is ......

          Comment


          • #6
            Re: Straffe kost!

            Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
            sorry had 10 cm buis nodig voor mijn dampkap in de keuken de rest zend ik dan ook terug met de post
            Trouwens Uw voormalige secretaresse haar ondergoed ging eraan te drogen en ik heb haar contact adres niet , post hier gelijk haar telefoon nummer en dan weten we dat ook weeral
            Nee eventjes serieus al aan je vrouw gevraagd wat ze met jouw paal van plan is ......
            't Is een ziekte van de tijd hoor, overal die "w" vergeten, maar het leest wel lastig...
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Straffe kost!

              Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
              sorry had 10 cm buis nodig voor mijn dampkap in de keuken de rest zend ik dan ook terug met de post
              Dat wordt schoon ... 10 cm lang en 80cm doorsnede.
              Bestaan daar roosterkes voor?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Straffe kost!

                Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
                Ik heb onmiddellijk mijn vrouw aan de ketting gelegd want anders ben ik die misschien morgenvroeg ook nog kwijt
                Henri;
                Hopelijk heb je geen ketting in koper of inox gebruikt want het zou kunnen gebeuren dat ze de ketting meenemen en je vrouw laten staan.
                grts
                Jm
                Digitale groeten
                K.J.W.

                Comment


                • #9
                  Re: Straffe kost!

                  Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                  .......................
                  Nee eventjes serieus al aan je vrouw gevraagd wat ze met jou paal van plan is ......
                  Huuuh
                  Wat had je gedacht?


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Straffe kost!

                    Hoe kunnen ze nu in godsnaam een 6-meter hoge schouw pikken zonder dat je daar iets van merkt ???
                    De arrogantie en ongebreidelde lef van die oneerlijke sujetten begint echt ongeloofwaardige normen aan te nemen
                    Greetz, KAriboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Straffe kost!

                      Niks zo slim als een dief hoor, die vinden overal iets op.
                      Zelf heb ik een vrouw om te stelen maar ik vind nergens geen dief.
                      En dat stelen das gewoon een pest en ze doen er niks aan.
                      Als ze die dieven elke keer een vinger af kappen dan hebben ze tenminste na 10 keer toch geen lange vingers meer.
                      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                      Comment


                      • #12
                        Re: Straffe kost!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                        Niks zo slim als een dief hoor, die vinden overal iets op.
                        Zelf heb ik een vrouw om te stelen maar ik vind nergens geen dief.
                        En dat stelen das gewoon een pest en ze doen er niks aan.
                        Als ze die dieven elke keer een vinger af kappen dan hebben ze tenminste na 10 keer toch geen lange vingers meer.
                        Hoe kunnen ze dan je "mooi om te stelen madam" nog vingeren?

                        Comment

                        Working...
                        X