Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graffiti muren in Limburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graffiti muren in Limburg

    hey mede shooters,

    een klant van me wil graag zijn bijzondere wagen door mij gefotografeerd hebben

    hij wil graag mooie graffities als achtergrond

    ik heb al zitten rond tekijken,maar de einge plaats dat ik vondt en me aanstond was het jeugdhuis fuego in maaseik

    ik zoek nog mogelijkheden,liefs oude fabrieken met dergelijke muur schilderingen

    wie kan me erbij helpen

    wagen is een honda nsx

    greetz
    facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

  • #2
    Re: Graffiti muren in Limburg

    ( mooie graffiti, bestaat dat? )

    en gaat de wagen op de foto niet in het niets verzinken tegen de hevige vormen en kleuren van de achtergrond?
    om van ongewenste reflecties te zwijgen.
    persoonljik zou ik er als fotograaf alles aan doen om dit de eigenaar uit het hoofd te praten.
    er zijn betere omstandigheden om zijn wagen tot zn recht te laten komen op een foto.

    't is maar mijn idee hoor.

    Comment


    • #3
      Re: Graffiti muren in Limburg

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      ( mooie graffiti, bestaat dat? )

      en gaat de wagen op de foto niet in het niets verzinken tegen de hevige vormen en kleuren van de achtergrond?
      om van ongewenste reflecties te zwijgen.
      persoonljik zou ik er als fotograaf alles aan doen om dit de eigenaar uit het hoofd te praten.
      er zijn betere omstandigheden om zijn wagen tot zn recht te laten komen op een foto.

      't is maar mijn idee hoor.
      zo van da kribbel krabbel grafitti vindt ik ook lelijk,me ge hebt ook heel knappe bij

      een grafitti kan zekers afleidend zijn,ma soms ook de foto omhoog in waarde zetten

      zoals deze foto die ik in hasselt nam



      ik vindt hem vrij gelukt?
      facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

      Comment


      • #4
        Re: Graffiti muren in Limburg

        deze compositie is inderdaad heel goed vind ik.
        auto vloekt niet met de graffiti.

        Comment


        • #5
          Re: Graffiti muren in Limburg

          In Maastricht aan de mississipi is en oud fabriek dat nu dient voor kunstdoeleinden, aan de achterkant ervan langs het water zijn enkele leuke graffit muren.

          Comment

          Working...
          X