Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firefox freezes.... ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Firefox freezes.... ?

    Als ik enkele keren Firefox gebruik, en ik wil het weer opstarten, lukt me dat soms niet.

    Dit komt vrij regelmatig voor. Ik moet dan gewoon CTRL-ALT-DEL doen en het Firefox proces stopzetten, en dan lukt het vervolgens wel.

    Maar het is een vervelend verschijnsel.

    Is hier iets aan te verhelpen, of moet ik terug naar IE ?

    Ik werk onder Windows XP
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Firefox freezes.... ?

    Hier ook Xp, en altijd firefox, dit nog nooit tegen gekomen
    Misschien eens Firefox opnieuw installeren...
    Mvg. Renzowoef
    Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

    Comment


    • #3
      Re: Firefox freezes.... ?

      Ah, ik zal het eens proberen.
      Nu vroeger heb ik dit ook nooit voorgehad. Maar de laatste tijd is het wel erg vervelend.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Firefox freezes.... ?

        Als ik enkele keren Firefox gebruik, en ik wil het weer opstarten
        kan je dat specifieren?

        wat ik altijd gehad heb, is wanneer ik firefox afsluit en direct daarna terug opstart, dan lukt dat niet. dan moet ik een paar seconden wachten en dan lukt het wel.
        is niet zo storend want afsluiten en direct terug opstarten doe je normaal niet zo veel.

        Comment


        • #5
          Re: Firefox freezes.... ?

          Ik snap wat TS bedoelt, maar het is niet enkel firefox, eender welk programma heeft dat wel eens bij mij....

          Dan moet je gewoon onder porcessen het betreffende gaan zoeken, proces beïndigen en dan werkt ie weer... Vrij vervelend ja, heb er evenwel geen oplissing voor

          Y.

          Comment


          • #6
            Re: Firefox freezes.... ?

            Wat gebeurt er als je even wacht?
            Wanneer ik FF afsluit en onmiddellijk Ccleaner opstart krijg ik de melding dat FF moet worden afgesloten. Maar al ik eventjes wacht (zelfs in Ccleaner) is er geen probleem. Conclusie: FF heeft nog enige nabewerkingen wanneer FF schijnbaar al is afgesloten (legen van cache e.d.)

            Anderzijds, wanneer de herstart van FF (niet direct na afsluiten) niet lukt, en FF is na enige tijd nog actief, dan is er een reden voor,maar geen goede .
            Laat Ccleaner eens zijn werk doen, desnoods een paar keer na mekaar.
            Wanneer het zich dan nog voordoet, de-installeer FF eens en installeer de laatste versie. Heb je er trouwens al aan gedacht dat een extensie hiervoor verantwoordelijk kan zijn?

            Comment


            • #7
              Re: Firefox freezes.... ?

              Ik heb dit ook al opgemerkt. FF is dan schijnbaar afgesloten maar kan niet meer gewoon opgestart worden zonder eerst de service Firefox te stoppen die nog draait. Voor zover ik weet is het steeds als java (geen javascript) opgestart was.
              Een oplossing heb ik niet maar omdat het probleem zich maar sporadisch stelt maak ik me er niet druk om.
              BTW, het is nog nooit gebeurd op mijn Win7(64bit) PC, maar wel op de W2K pro en XP pro. Het is niet omdat het na het openen van een bepaalde website dat het een volgende keer ook voorvalt....
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment

              Working...
              X