Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sc-28

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sc-28

    Ik wil me graag deze cord aankopen maar zit met een vraagje en bezitters van deze cord zullen me hierbij zeker kunnen helpen.
    Op de product site van Nikon is er geen hi-res foto.

    Heeft de connector voor op de flitser binnenschroefdraad om er eventueel een klein balhoodje op te bevestigen (zoals deze)? En zo ja, wat is de schroefdraad?

    Bedankt voor jullie input in deze.

  • #2
    Re: Sc-28

    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Ik wil me graag deze cord aankopen maar zit met een vraagje en bezitters van deze cord zullen me hierbij zeker kunnen helpen.
    Op de product site van Nikon is er geen hi-res foto.

    Heeft de connector voor op de flitser binnenschroefdraad om er eventueel een klein balhoodje op te bevestigen (zoals deze)? En zo ja, wat is de schroefdraad?

    Bedankt voor jullie input in deze.
    de mijne wel... hier kan je het zien
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Sc-28

      Alvast bedankt, welke schroefdraad zou deze hebben?

      Comment


      • #4
        Re: Sc-28

        zelfde als je camera
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Sc-28

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          zelfde als je camera
          Ik vraag maar want er zijn verschillende schroefdiameters en je weet maar nooit wat fabrikanten doen om een extra adaptiestukje ofzo te verkopen

          Bedankt bij deze voor het antwoord

          Comment


          • #6
            Re: Sc-28

            Ik heb deze. Erg tevreden en voorzien van een klein swiveltje. Ideaal om op een gewoon kamerastatief te plaatsen.


            Grtz
            I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

            Comment

            Working...
            X