Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flash website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flash website

    Ben van plan om mijn huidige site te updaten naar flash.

    Tijdens mijn zoektocht kwam ik hier terecht: http://www.imagevuex.com/

    Heeft iemand hier al mee gewerkt - of ?
    www.digitalclickx.com

  • #2
    Re: flash website

    Ik ken het pakket niet, maar zelf ben ik voor zo'n "onbekende" pakketten altijd een beetje bang dat er reclamelinks of berichten op komen te staan die niet of moeilijk te verwijderen zijn.
    Maar vaak ben ik dan ook een beetje TE achterdochtig

    Ik vind flash sites ook wel knap (als er niet al te veel toeters en bellen op zitten), maar ben er ook nog niet aan toe geraakt.

    Laat maar weten wat je uiteindelijke keuze is geworden, ben ook wel benieuwd

    Comment


    • #3
      Re: flash website

      hmm flash is leuk (tenzij je Ipad gebruikt )
      ziet er wel strak uit, voorbeelden ook.
      sommige menu's maak je ook met fireworks zonder al te veel moeite (zelf geen expert, youtube bevat toch een aantal leuke voorbeelden)
      gallerijen vind ik wel niet zo spectaculair (jalbum/simpelviewer kan dit ook)

      geen ervaring mee, maar volg wel mijn voorganger

      sites in testimonials, zien er allemaal gelijkaardig uit.
      inhoud rechts, menu links, ...

      hmm wat heb je nu en wat stoort je, welke sites vindt je beter, of zou je ook willen, of zeg je van zo een wil ik ook.
      site vernieuwen is altijd moeilijk zeker als je volledig naar flash gaat.
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: flash website

        Een website maak je niet in Flash. Als je Flash gebruikt, dan heb je gewoon een interactief filmpje en verlies je zowat alles waar het Web rond draait.

        Mijn mening.
        pixelpusher

        Comment


        • #5
          Re: flash website

          wat heb ik nu: www.digitalclickx.com (gemaakt in dreamweaver - je moet ergens starten)

          Ik ken zelf niets van flash, dus moet ik mijn toevlucht tot iets dergelijks zoeken.

          Zal hier een paar sites geven die ik wel de moeite vind:

          http://www.monray.be/site.html (maar dan zonder muziek en vlinders)







          Denis Reggie is widely regarded as the world’s preeminent wedding photographer and pioneer of the quiet documentary style known as wedding photojournalism.






          Official website of photographer Lies Willaert
          www.digitalclickx.com

          Comment


          • #6
            Re: flash website

            Sommige van de sites die je opsomt zien er inderdaad wel spectaculair uit, maar ze gaan ook even snel vervelen hoor. Da's toch wat ik vaak hoor over flash websites : in het begin zijn ze spectaculair. Je kan dingen ontdekken (wat zit waar), maar ze gaan ook even snel vervelen.

            Ik heb ook het gevoel, zoals david_ve zegt, dat je er minder controle over hebt. Ik heb het gevoel dat je inderdaad niet alle mogelijkheden kan gebruiken die het web biedt.
            Misschien komt het door m'n beperkte kennis van flash, maar ik hoor dit ook van anderen.

            En wat is er mis met jouw site ? Die ziet er ook mooi uit vind ik. Je kan er natuurlijk op uit gekeken raken, maar je kan hem net zo goed in een nieuw html kleedje steken hé.
            In html zijn er ook talrijke animaties mogelijk, zonder dat je naar flash hoeft over te stappen.

            Comment


            • #7
              Re: flash website

              Zelf gebruik ik Imagevuex sinds een aantal jaren tot genoegen.
              Je kan heel wat parametreren. Uploaden gaat ook makkelijk en kan je van eender waar via web.
              http://www.ruve.be

              Comment


              • #8
                Re: flash website

                Zoals al aangegeven, flash ziet er 'flashy' uit ... maar eens de nieuwigheid voorbij verveeld het enorm snel.

                Je kan beter gewoon met php en css werken, dan heb je tenminste volledige controle over alles (of je moet CS4 Flash hebben en gewoon de hele flash toestand zelf maken)

                Ik gebruik het niet, heb het jaren geleden wel gebruikt op enkele sites, maar vond het altijd tegenvallen na een tijdje ... 'you love it or you hate it' zeggen ze wel eens ... flash kan een uitkomst bieden voor specifieke toepassingen, maar zowat alles wat flash kan is ook met javascript te doen (niet alles hé, soms is flash de enige oplossing)

                Het is net zoals met alles, gebruik het in mate en op de juiste manier, ik zou nooit een hele site in flash opmaken

                Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment


                • #9
                  Re: flash website

                  bedankt voor de commentaren.

                  ik zal er nog eens over nadenken.
                  www.digitalclickx.com

                  Comment

                  Working...
                  X