Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

    Mja,
    ik kom net terug uit verlof wou me nog snel inschrijven bij het cvo voor digitale fotografie cursus 1 voor beginners dus want dat ben ik, natuurlijk volzet en voor de cursus van januari zijn het al wachtlijsten. ole ola!
    niemand een alternatief voor mij rond leuven?

  • #2
    Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

    Syntra, academie, fotoclub, workshops volgen, zelfstudie,...

    Beetje laattijdig aan gedacht om je in te schrijven. jammer. Op de wachtlijst zetten en hopen dat je er de volgende keer bij bent.

    Voor portretfotografie was het a.h.w. kamperen om erbij te zijn, al viel het achteraf al bij al wel mee...
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

      Nena,
      heb jij al ergens ervaring van een opleiding?

      Comment


      • #4
        Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

        Oorspronkelijk geplaatst door magietje Bekijk bericht
        Nena,
        heb jij al ergens ervaring van een opleiding?
        Heb de basismodules van CVO doorlopen. In het Leuvense hoor ik de beste ervaringen van CVO. Syntra is niet altijd even positief.
        Academie is natuurlijk ook heel goed, maar vergt (nog) meer tijd en energie.

        Alles hangt ook wel af van de lesgever...
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

          Het is blijkbaar overal hetzelfde.. fotografie is duidelijk een hype nu
          ik ben begonnen op H.I.K te Geel en daar hadden ze 67 inschrijvingen, normaal starten ze daar alle jaren met 1 groep module 1 nu 3.
          gelukkig was ik op tijd ingeschreven.


          Oorspronkelijk geplaatst door magietje Bekijk bericht
          Mja,
          ik kom net terug uit verlof wou me nog snel inschrijven bij het cvo voor digitale fotografie cursus 1 voor beginners dus want dat ben ik, natuurlijk volzet en voor de cursus van januari zijn het al wachtlijsten. ole ola!
          niemand een alternatief voor mij rond leuven?

          Comment


          • #6
            Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

            Hier in Middelkerke zijn anders nog plaatsen over bij de CVO cursus

            De cursus wordt waarschijnlijk zelfs geschrapt omdat we maar met 3en zijn

            Gelukkig kunnen we dan evt naar Nieuwpoort instromen (mits daar wel plek is natuurlijk...)

            Meer foto's op Ingibjorg's Photobucket.
            Advies altijd welkom!

            Comment


            • #7
              Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

              Oorspronkelijk geplaatst door magietje Bekijk bericht
              Mja,
              ik kom net terug uit verlof wou me nog snel inschrijven bij het cvo voor digitale fotografie cursus 1 voor beginners dus want dat ben ik, natuurlijk volzet en voor de cursus van januari zijn het al wachtlijsten. ole ola!
              niemand een alternatief voor mij rond leuven?
              kijk eens bij whisper...
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

                Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                kijk eens bij whisper...
                das een goeie tip! zaterdag en zondag!
                da zie je niet veel
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

                  zaterdag en zondag past juist niet voor mij een avondschool veel beter!

                  Comment


                  • #10
                    Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

                    Als ge daar wilt inschrijven voor digi 1 moet ge op de eerste inschrijvings dag minstens
                    3 uur voor aanvang daar zijn en volg nummer trekken. Ik begin volgende week aan digi 2 en mensen die 1 gedaan kunnen vooraf inschrijven 2 uur na aanvang zat alles al bijna
                    vol.Er zijn zelfs mensen die voor digi 2 op wachtlijst staan voor januari omdat alles vol zit.

                    Comment


                    • #11
                      Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

                      mja ik sta ook op wachtlijst voor digi 1 van januari dus...
                      hoe ervaar jij de cursus?

                      Comment


                      • #12
                        Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

                        Oorspronkelijk geplaatst door loena Bekijk bericht
                        Het is blijkbaar overal hetzelfde.. fotografie is duidelijk een hype nu
                        ik ben begonnen op H.I.K te Geel en daar hadden ze 67 inschrijvingen, normaal starten ze daar alle jaren met 1 groep module 1 nu 3.
                        gelukkig was ik op tijd ingeschreven.
                        Yup, ben daar ook begonnen. Onze klas op maandag zal (hopelijk) opgesplitst worden. We zijn gewoon met te veel nu...
                        Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

                        Comment


                        • #13
                          Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

                          Ben net met Digi 2 begonnen en wij hebben toch effe serieus paniek gehad in mei ze, alles ging razendsnel, na 1e dag was alles praktisch volzet en dit voor die mensen die reeds Digi 1 gevolgd hadden... Klopt wel allemaal niet imo, als je aan een cursus begint moet je die kunnen verderzetten, de politiek die men nu hanteert kan er niet mee door. Zo hebben we bij ons iemand die principieel weigert verder te doen, wegens bovengenoemde reden, is toch te erg gewoon.

                          Nu, ben wel blij met de opleiding, je kan van alles wat proeven, je krijgt heel veel feedback en goeie tips. Wij volgden les bij Will Deneyer en nu bij Ushi Claes en ben heel blij dat ik de lessen bij CVO volg. heb eerder al bij Syntra grafisch design en Photoshop gevolgd en ben daar veel minder over te spreken. Ik wens je alvast veel succes en hopelijk heb je toch nog plaats ;-)

                          btw hi Sven, ca va? ;-) Spijtig dat ge nu de zaterdag gaat maat, we missen u!
                          Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: cvo leuven opleiding volzet! Wat nu?!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaelan Bekijk bericht
                            Wij volgden les bij Will Deneyer en nu bij Ushi Claes en ben heel blij dat ik de lessen bij CVO volg.
                            Niet moeilijk te verstaan dat je blij bent : Klik

                            Slu !

                            Tjerri
                            Last edited by Tjerri; 25 september 2010, 10:24.

                            Comment

                            Working...
                            X