Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beurs Antwerp Expo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beurs Antwerp Expo

    Wie is er al naar de pc- en fotografiebeurs geweest in Antwerp Expo (vroeger Bouwcentrum) ?

    Zijn daar veel fotografiestandjes en kan je koopjes doen ? Of vind je er enkel oude brol of vooral pc's ?

    Het toegangsticket geeft ook gratis toegang tot de cd-en lpbeurs in de andere zaal. Dat wordt dus weer een duur weekend ...

    Dipro computerbeurzen computerbeurs COMPUTERS (hardware, software en toebehoren) - Video - Audio - Foto - domotica - Telefonie - Games - Films - Muziek - Elektronica - Fotografiebeurs platenbeurs cdbeurs filmbeurs fotobeurs platen platenbeurzen cdbeurzen muziekinstrumenten onderdelen partituren muziekbeurs fototoestellen lenzen photokina fotografica muziekinstrumenetenbeurs platen en cdbeurs platenbeurs cdbeurs verzamelbeurs vintage speelgoed treinen auto modelbouw lego rommelbeurs brocantebeurs
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

  • #2
    Re: Beurs Antwerp Expo

    zelfde organisatie, andere locatie

    Forum voor aankondigingen over -voor de fotograaf interessante- evenementen. Festiviteiten, luchtshows, musea en cultuur etc. Voor 'Shooting-Day informatie', gelieve het daartoe bestemde forum te gebruiken.


    VERKOOP EN DEMONSTRATIE VAN 2e HANDS FOTO-EN VIDEOMATERIAAL Fototoestellen Digitale fotografie Projectoren Antieke toestellen Onderwatercamera's Lenzen Statieven Fotolectuur Oude Foto's Doka's Nieuw fotomateriaal uit falingen enz... Alpheusdal te Berchem (Filip Williotstraat 22) Van 10-16u inkom 4 EUR Early


    Naar de pc's ben ik niet gaan kijken, maar het fotomateriaal is toch vooral 'oude brol' en de meeste standhouders weten ondertussen wel wat de prijs is

    Comment


    • #3
      Re: Beurs Antwerp Expo

      Inderdaad, koopjes zijn er bijna niet te doen. Alleen interessant voor verzamelaars van ouder materiaal die persé hun collectie willen uitbreiden.

      Comment


      • #4
        Re: Beurs Antwerp Expo

        Ik ga wel eens op de cd- en lpbeurs zien, al ben je op Ebay en dergelijke vaak beter af.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Beurs Antwerp Expo

          Gisteren gaan zien naar de Expo.

          Eerst een half uur aanschuiven in de regen, voor een expo die eigenlijk niet de moeite was...

          Pc : oude rommel, tweedehands, onnodige gadgets...

          Fotografie : veel oude analoge lenzen, heel oude body's... soms denk ik dat er enkel gepensioneerden kwamen die nog niet naar digitaal waren overgeschakeld. Sommige zaken waren echt versleten en vuil...

          Cd en lp : wel een paar goeie dingen, maar geen groot aanbod. Ik heb wel mijn vingers op de knip gehouden

          Muziekinstrumenten : was ms nog het beste, voor de kenners, want ik ken er niet veel van.

          In ieder geval niet voor herhaling vatbaar
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment

          Working...
          X