Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

    Hello iedereen,
    is een beetje raar verzoek maar ik verklaar dit even nader:
    Vorige zaterdag is men oudste dochter gehuwd, de festifiteiten gingen door aan de Surfclub te Destelbergen.

    Door het goede weer werd er dus ook in het water "gespeeld", de kersverse echtgenoot is op een bepaald moment met de jetski gevallen en toen hij naar de jetski begon te zwemmen is die z'n trouwring verloren (heeft de ring van zijn vinger zien glijden maar kon hem niet meer grijpen).

    De vrijwillige brandweer met duiker is ter plaatse geweest doch hadden geen metaaldetektor bij ....
    Aangezien de ring speciaal voor hun huwelijk ontworpen werd gaan ze trachten een metaaldetektor te bemachtigen en dan nog eens terugkeren om opnieuw te duiken. Maar het was niet zeker of ze er een konden vinden vandaar mijn vraag hier.
    Is hier een goede ziel, die duikt en een metaaldetekor heeft en het ziet zitten om die ring te zoeken??? Ik weet het de kans dat men hem vind is klein ....
    groetjes linda

  • #2
    Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

    Niet plezant voor de trouwers

    Ik wil gerust helpen zoeken, maar zonder metaaldetector is dit onbegonnen werk.
    Afhankelijk van de bodem kan die ring gemakkelijk vele centimeters onder het slib verzonken liggen.
    Ik vrees ook dat maar weinig duikers een detector hebben (specifiek voor onderwater).
    Dergelijke toestellen kunnen wel gehuurd worden per dag, maar is niet goedkoop !

    Je beste kans ligt waarschijnlijk bij de brandweerduikers, hopelijk met metaaldetector.


    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

      En nu maar hopen op een wonder in de stijl van Orval.

      In ieder geval veel succes gewenst.

      Henri
      Last edited by kodachrome; 7 september 2010, 22:10. Reden: link filmpje
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

        mss registreren en een oproep doen op http://zoekertjes.duiken.be
        daar zitten een paar duikers meer...

        j.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

          Verklaar dat je er iemand vermoord hebt en ik trommel DVI, civiele bescherming en de cel vermiste personen op hun duik en sonarmateriaal .

          nee alle gekheid op een stokje:

          ik vrees dat een dergelijk klein gouden ( niet ijzeren) object heel moeilijk terug te vinden is door het slib en een beetje stroming.
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

            Je kan ook naar de flikken bellen dat de bende van Nijvel daar iets verdachts gedropt heeft en als ze dan komen duiken vraag ze of ze je ring ook opvissen.
            (Ik weet het maar ik kan het niet laten)

            Een kameraad van mij trouwde en daar waren bij het binnengaan van de kerk de trouwringen in het rioolputje terecht gekomen.
            Terwijl binnen de mis bezig was werd er op alle manieren in het rioolputje gevist en met suc6 werden de ringen juist op tijd afgeleverd.
            Ik hoop van harte dat je de ring nog terug zal vinden.
            Last edited by Sus; 7 september 2010, 21:54.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

            Comment


            • #7
              Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

              Even off-topic maar die ring zal dan toch niet de juiste maat gehad hebben als die zo snel van de vinger is gegaan.

              Ik vrees ook dat dit zoeken naar een speld in een hooiberg zal zijn. Nieuwe ring zal enige oplossing zijn vrees ik.

              Toch succes met je zoektocht.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

                Het zal ook van de bodem af hangen of je hem nog zal vinden, als er veel slib zit dan zal het niet simpel worden en goud blijft ook niet aan een magneet plakken he anders kon je gaan vissen.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment


                • #9
                  Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

                  nu dat de goudprijs hoog staat , waar was dat in destelbergen


                  t'es moar a grapje he

                  Comment


                  • #10
                    Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                    Niet plezant voor de trouwers

                    Ik wil gerust helpen zoeken, maar zonder metaaldetector is dit onbegonnen werk.
                    Afhankelijk van de bodem kan die ring gemakkelijk vele centimeters onder het slib verzonken liggen.
                    Ik vrees ook dat maar weinig duikers een detector hebben (specifiek voor onderwater).
                    Dergelijke toestellen kunnen wel gehuurd worden per dag, maar is niet goedkoop !

                    Je beste kans ligt waarschijnlijk bij de brandweerduikers, hopelijk met metaaldetector.


                    greetz
                    Cheeta
                    ze hebben nog altijd geen onderwaterdetector gevonden ....
                    waar kan je dit huren in België?
                    Last edited by linda16093; 8 september 2010, 22:20.

                    Comment


                    • #11
                      Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

                      Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                      mss registreren en een oproep doen op http://zoekertjes.duiken.be
                      daar zitten een paar duikers meer...

                      j.
                      moet mij daar dan wel registreren ....

                      Comment


                      • #12
                        Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

                        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                        Even off-topic maar die ring zal dan toch niet de juiste maat gehad hebben als die zo snel van de vinger is gegaan.

                        Ik vrees ook dat dit zoeken naar een speld in een hooiberg zal zijn. Nieuwe ring zal enige oplossing zijn vrees ik.

                        Toch succes met je zoektocht.

                        mir
                        oh jawel de ring paste perfect ... als je plotseling in koud water terecht komt kan het een en ander snel krimpen ook je vingers dus

                        Comment


                        • #13
                          Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

                          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          En nu maar hopen op een wonder in de stijl van Orval.

                          In ieder geval veel succes gewenst.

                          Henri
                          stuur dat wit manneke eens

                          Comment


                          • #14
                            Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

                            Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                            Verklaar dat je er iemand vermoord hebt en ik trommel DVI, civiele bescherming en de cel vermiste personen op hun duik en sonarmateriaal .

                            nee alle gekheid op een stokje:

                            ik vrees dat een dergelijk klein gouden ( niet ijzeren) object heel moeilijk terug te vinden is door het slib en een beetje stroming.
                            mijne kersverse schoonzoon voelt hem zo slecht met het gebeurde dat ik vrees .... is dat niet voldoende Devid?

                            weet wel dat het niet eenvoudig is maar als je niet informeert krijg je nadien te horen "had ik dat geweten", weet eigenlijk niet wat er als basis voor de ringen is gebruikt .. maar een vriendin van mij heeft ooit eens een gouden armband verloren in de Leie (ondiep gedeelte) met een gewone metaaldetector hebben ze toch de armband kunnen terug vinden ... dus

                            Comment


                            • #15
                              Re: duiker(s) gezocht met onderwater metaaldetektor - regio Destelbergen

                              Misschien is dit interessant, als je geluk hebt hebben zij misschien nog andere adressen.
                              http://trouwringverloren.net/index.p...d=20&Itemid=42

                              Succes

                              Comment

                              Working...
                              X