Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verongelukte jongeren in De Standaard

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verongelukte jongeren in De Standaard

    Drie jongeren komen om bij een botsing tegen een boom.
    Krant voor ongeletterden: De Standaard van 6 september vond het passend dit bericht op te sieren met een advertentie voor een pretpark met rollende wagentjes op een achtbaan.
    Die L..L rechtsboven de pagina is het verstand van de redactie.
    Bij een zwaar verkeersongeval in Gent zijn in de nacht van zondag op maandag drie jongeren om het leven gekomen nadat hun auto tegen een boom belandde. Het ongeval is te wijten aan 'zwaar overdreven snelheid', aldus het parket.

  • #2
    Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

    Ik was net even kijken maar ik denk dat het random reclame is. Er wordt geen pretpark getoont maar reclame voor een Trotter boek,

    Comment


    • #3
      Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

      Als je er niet tegen kan dan refresh uw pagina!
      Die banners verschijnen ad random en is geen 'misplaatste' advertentie door een boerenkinkel.
      En 'krant voor de ongeletterde??' - L*L --> zegt meer over jezelf denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

        Wat het ongeval betreft : De mannen van de Brandweer moeten het weer opruimen......

        Comment


        • #5
          Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Drie jongeren komen om bij een botsing tegen een boom.
          Krant voor ongeletterden: De Standaard van 6 september vond het passend dit bericht op te sieren met een advertentie voor een pretpark met rollende wagentjes op een achtbaan.
          Die L..L rechtsboven de pagina is het verstand van de redactie.
          http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100906_002
          Altijd onmiddellijk klaar om "moord en brand" te schreeuwen en dikwijls gemakkelijk grote woorden gebruiken ? Dat zullen de gevolgen zijn van het vrijblijvende internet zeker...
          Ik bezondig er mij nu ook aan

          "Krant voor ongeletterden" ? Bezint eer ge begint en ge uw naam weggeeft
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

            Als er ene geen geld heeft om een nieuwe camera te kopen, dan ziet die hierboven ook een banner met reclame voor nieuwe camera's. Dat staat daar niet om u te kl*ten maar toevallig en random ... zo is dat ook met de online versies van de kranten.
            Als ge daar twee seconden over nadenkt, dan weet je ook wel dat ze zoiets niet bewust doen om een artikel op te vrolijken, zeker niet zo eentje als dit.
            Als je dat daarom een krant voor ongeletterden vindt ... lees dan rustig verder.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              ..........................
              Als je dat daarom een krant voor ongeletterden vindt ... lees dan rustig verder.
              Hihihi
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Als er ene geen geld heeft om een nieuwe camera te kopen, dan ziet die hierboven ook een banner met reclame voor nieuwe camera's.
                Dat was me niet opgevallen. Vanaf het moment echter dat die prominenter worden dan de content, ben ik weg. De lezers van dat straatgazetje vinden mijn foto's trouwens maar niks zolang hun eigen kleinkinderen er niet op staan. Ik denk niet dat ik nog aan hun wedstrijden meedoe.

                Comment


                • #9
                  Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  "Krant voor ongeletterden" ? Bezint eer ge begint en ge uw naam weggeeft
                  Greetz, Kariboe
                  Ik hem van niemand gene bangel: Rechtse jongens zijn eerder doeners dan denkers, dat is een basisgegeven. Vooral hun EQ staat op een laag pitje. Dit nochtans populistisch krantje heeft ook niet genoeg lezers voor onderzoeksjournalistiek.
                  Danny Smits

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

                    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                    Dat was me niet opgevallen. Vanaf het moment echter dat die prominenter worden dan de content, ben ik weg. De lezers van dat straatgazetje vinden mijn foto's trouwens maar niks zolang hun eigen kleinkinderen er niet op staan. Ik denk niet dat ik nog aan hun wedstrijden meedoe.
                    Aha.... nu hebben we het door.
                    Ze vinden je foto's niet goed, en dus is het een krant voor ongeletterden.
                    Moeten we nu wakker liggen van het feit dat we jouw foto's niet meer zien? Van pretentie gesproken...



                    Ik vraag me echt af wat je wil bewijzen of bereiken met dit soort commentaar.
                    We hebben al door dat je ultralinks bent en rechts niet echt kunt rieken, misschien is het centrum al te ver voor jou.
                    So What ? Moeten we dat echt iedere keer aanhoren??
                    We weten het, en wat mezelf betreft, ik zit aan de andere kant van de middelloodlijn , maar kan er perfect mee leven dat anderen anders denken.
                    Zolang er maar respect is.

                    Waarom voel je je persoonlijk aangesproken door Kariboe? Zit er soms dezelfde persoon achter Poza en Binnenuit?
                    Last edited by Guest14; 6 september 2010, 14:48. Reden: typo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      We hebben al door dat je ultralinks bent
                      Wreed ambetant met al die camera's waar de ontspanknop rechts staat.
                      Vandaar dat de foto's niet lukken, of alleen zelfportretten.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

                        Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                        Dat was me niet opgevallen. Vanaf het moment echter dat die prominenter worden dan de content, ben ik weg. De lezers van dat straatgazetje vinden mijn foto's trouwens maar niks zolang hun eigen kleinkinderen er niet op staan. Ik denk niet dat ik nog aan hun wedstrijden meedoe.
                        Met respect voor de door jou getoonde foto's op je website maar ik kan er geen enkel uithalen die een prijs zou kunnen winnen in welke categorie dan ook. Toch een beetje opletten met bovenstaande uitspraken.
                        Kariboe heeft hier trouwens niks verkeerd geschreven maar dat geheel ter zijde ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

                          Voor sommige mensen is zelf HLN al veel te hoog gegrepen. ( en dan spreken we nog niet van hun on line site )
                          TS is HET prototype van de verzuurde medemens.

                          J
                          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

                            Precies op de plaats waar nu een foto van het wrak staat stond de gehele morgen de advertentie: Winpretparkkaarten.nl. Ik denk niet dat de nabestaande daar blij mee moeten zijn. Totaal dus ongepast. En wat die L..L recht boven van de pagina betreft: daar stond vanmorgen ook een afbeelding van man zonder hoofd met een ontbloot onderlijf. Wanneer anderen op dit forum deze opvatting Links vinden dan dat tekent dat Rechts, die blijkbaar overal een links-rechts discussie van willen maken.

                            p.s. ik heb er een scherm afdruk van.
                            Last edited by Binnenuit; 6 september 2010, 16:54.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verongelukte jongeren in De Standaard

                              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                              Precies op de plaats waar nu een foto van het wrak staat stond de gehele morgen de advertentie: Winpretparkkaarten.nl. Ik denk niet dat de nabestaande daar blij mee moeten zijn. Totaal dus ongepast
                              Gelijk welke reclame je naast zo'n bericht plaatst zal ongepast zijn. En dat geldt ook voor alle andere berichten waar menselijk leed een rol in speelt. Misschien moet je dan maar eens een mail sturen naar De Standaard om te vragen of ze alleen nog reclame banners willen plaatsen op de pagina's met vrolijke berichten.
                              Last edited by Dieter_O; 6 september 2010, 17:12.

                              Comment

                              Working...
                              X