Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xtreamerpro of PC ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Xtreamerpro of PC ?

    Momenteel gebruik ik een mac mini om mijn mp3 's via itunes af te spelen en om films te bekijken. Probleem tegenwoordig is dat sommige mkv en andere HD (demo) films niet vlot meer draaien in VLC. Heb ook al plex geprobeerd maar vrees dat de mac mini wat te licht is geworden om bvb mkv & m2ts af te spelen.

    Ik dacht in éérste instantie om zo een xtremaer pro aan te schaffen maar voor muziek zou ik al snel itunes missen. Ook het gebruik van dat draadloos klavier & muis is echt handig om bvb een bepaald liedje op te zoeken in ituns. Dus ofwel koop ik een xtreamer enkel voor films en hou ik mijn mac mini voor itunes en eens te surfen (gebeurd niet zo vaak dat surfen). Ofwel koop ik me een nieuwe multimedia pc?

    Wat zouden jullie doen? Xtreamer pro of een PC. En welke multimedia pc zouden jullie me aanraden?

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Xtreamerpro of PC ?

    Als ie niet zo duur was zou ik zeggen, de nieuwe mac mini!

    De Xtreamer pro heeft wel nog wat probleempjes.

    Anders is zelf een htpc bouwen ook niet zo goedkoop.

    Persoonlijk zou ik het liefst met xbmc gaan werken. Dus een htpc of een mac mini ...

    Comment


    • #3
      Re: Xtreamerpro of PC ?

      bij de Xtreamerpro zit een afstands bediening . . . kost 179€, de gewone Xtreamer HD kost ong 117€, beiden zijn schitterende toestellen.

      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Xtreamerpro of PC ?

        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Als ie niet zo duur was zou ik zeggen, de nieuwe mac mini!

        De Xtreamer pro heeft wel nog wat probleempjes.

        Anders is zelf een htpc bouwen ook niet zo goedkoop.

        Persoonlijk zou ik het liefst met xbmc gaan werken. Dus een htpc of een mac mini ...
        Vroeger gebruikte ik xbmc op de mini. Op een gegeven momen is dat plex geworden. Maar daar was ik niet zo tevreden over. Ik wist niet dat xbmc nog bestond. Heb deze op de mini gezet en alles werkt naar behoren. Enige wat ik nog niet getest heb is m2ts .

        Bedankt voor de tip, kan dus voorlopig verder met mijn mac mini.

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment

        Working...
        X