Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitaal afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitaal afdrukken

    Hoi allemaal,

    Ik ben op zoek naar een manier waarop je digitale afdrukken kunt maken op rest materialen, zoals een stoel, elpee, steen etc.
    Dus niet het gewone plaatmateriaal zoals dibond of forex of het kopje bij de Hema

    En kennen jullie misschien ook fotografen/kunstenaars die dan al doen?

    Ik wil dat gaan doen in de toekomst, het lijkt mij geweldig om afdrukken te maken op alle materialen die ik interessant vind en bij het onderwerp past.
    En niet alleen het platte plaatmateriaal.

    dankjewel!!

  • #2
    Re: Digitaal afdrukken

    De enige manier die ik momenteel ken om dergelijke materialen van een print te voorzien, is via vinyl/wrapping (een erg soepele, dunne vinylsoort die o.a. ook wordt gebruikt bij het (volledig) bekleven van auto's.
    Misschien kan je meer informatie verkrijgen bij printerbedrijven die autobelettering (meer specifiek autowrapping) aanbieden?

    Guy
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Digitaal afdrukken

      Hoi Guy,

      Daar had ik nog niet aangedacht bedankt! Ik zal eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

      Ken jij misschien ook fotografen die hun werk afdrukken op restmaterialen?
      Ik ben namelijk bezig met een subsidie aanvraag en daarvoor ben ik op zoek naar fotografen of kunstenaars die daar mee bezig zijn.

      Wederom bedankt!!

      Comment


      • #4
        Re: Digitaal afdrukken

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulavD Bekijk bericht
        Ik ben namelijk bezig met een subsidie aanvraag en daarvoor ben ik op zoek naar fotografen of kunstenaars die daar mee bezig zijn.
        Is het voor subsidie niet beter om origineel te zijn??????????
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Digitaal afdrukken

          Als ik geen kunstenaars/fotografen kan vinden die digitale afdrukken maken op restmateriaal. Dat betekend dat er niet veel mensen zijn die dat doen.

          Hoezo maakt dat mij niet origineel? Veel is al gedaan, dat maakt niet uit. Het gaat erom wat je ermee doet.

          Zijn er misschien mensen die mij wel kunnen helpen?

          Comment

          Working...
          X