Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fleurige zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fleurige zonsondergang





    Dit is hetzelfde standpunt als de foto in fotobeoordeling maar met een iets kortere sluitertijd (1/40s ipv 1/25s) zodat de lucht iets meer onder controle is. Ik heb na lang twijfelen de plastiek serre eruitgecropt.
    Last edited by mortierke; 3 september 2010, 16:50. Reden: lettergrootte gewijzigd
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

  • #2
    Re: Fleurige zonsondergang

    Die is beter dan de andere maar opletten voor dubbelposts of is het een andere?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Fleurige zonsondergang

      Het is een andere foto (HDR van 3) die zowat een minuutje later genomen is vanop dezelfde plaats maar dus met een iets kortere sluitertijd.

      Mocht dit gezien worden als dubbelpost dan mag de foto verwijderd worden hoor. Het is niet mijn bedoeling om te zondigen tegen de forumregels. Ik heb hier al teveel geleerd om de boel nog in de war te sturen.
      Last edited by mortierke; 3 september 2010, 16:51. Reden: lettergrootte gewijzigd
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: Fleurige zonsondergang

        Ik vind het in ieder geval een zeer mooie opname. Ik hou er van.
        Voor het oog lijkt het wat scheef te staan..Als je naar de weidepalen kijkt...
        Last edited by Jacobs Pascal; 4 september 2010, 14:29.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Fleurige zonsondergang

          Je hebt gelijk, hoewel de weidepaaltjes schots en scheef staan (zelf gezet maar nogal drassige grond) kun je toch zien dat de foto niet rechtgezet is (beginnersfout ).
          Hieronder staat een link naar een rechtgezette en een iets grotere versie.

          Link
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Fleurige zonsondergang

            Mooi, fleurig beeld.
            Naar mijn smaak is de voorgrond te helder zeker bij deze stand van de zon. Het is alsof het gewoon overdag is. Zou het liever iets donkerder houden vooraan.

            Op het grote formaat zie ik wat onnauwkeurigheden in de boom rechts (dubbele takken) door het blenden.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment

            Working...
            X