Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C-mine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • C-mine



    Waarschijnlijk al veel posts van deze locatie, maar vond deze wel goed.
    flickr
    Canon 550D - Canon 50 f/1.8 - Canon 15-85 f/3.5-5.6 USM - Metz 48 - YN-460 II - Polaris Flash Meter II

  • #2
    Re: C-mine

    Mij spreekt het persoonlijk niet aan, ik vind het te wit, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Waarschijnlijk zullen anderen het wel mooi vinden.
    De afbeelding op zich is wel goed, scherp en voldoende details zijn zichtbaar.
    Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

    Comment


    • #3
      Re: C-mine

      Mij spreekt die bewerking dus wel aan maar ik zou bovenaan wat meer ruimte geven, nu zit die schacht tegen het plafond.
      Heel knap gedaan hoor.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: C-mine

        ik zie een blauwe schijn bovenaan rechts
        helemaal wit of wel blauw zou beter zijn geweest.
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: C-mine

          Voor mij is de achterliggende lucht echt te wit , doet zelfs pijn aan mijn ogen op dit scherm. Is de lucht uitgebrand of was het bewolkt? Of is dit de bewerking?
          Voor de rest is dit een geslaagde foto voor mij.
          My photosite : www.indignephotography.tk

          Comment


          • #6
            Re: C-mine

            Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
            ik zie een blauwe schijn bovenaan rechts
            helemaal wit of wel blauw zou beter zijn geweest.
            Ja klopt, is dan ook geen zw omzetting maar enkel gewerkt met contrast en helderheid. Ga het eens proberen
            flickr
            Canon 550D - Canon 50 f/1.8 - Canon 15-85 f/3.5-5.6 USM - Metz 48 - YN-460 II - Polaris Flash Meter II

            Comment


            • #7
              Re: C-mine

              Oorspronkelijk geplaatst door sethje4 Bekijk bericht
              Voor mij is de achterliggende lucht echt te wit , doet zelfs pijn aan mijn ogen op dit scherm. Is de lucht uitgebrand of was het bewolkt? Of is dit de bewerking?
              Voor de rest is dit een geslaagde foto voor mij.
              Zal straks of morgen nog eens mee bezig houden en ook linkje plaatsen hoe hij uit de camera kwam
              flickr
              Canon 550D - Canon 50 f/1.8 - Canon 15-85 f/3.5-5.6 USM - Metz 48 - YN-460 II - Polaris Flash Meter II

              Comment


              • #8
                Re: C-mine

                Dit is wat uit de camera kwam als raw:
                Foto

                Hier een zw omzetting, heb ook een licht grijze layer toegevoegd en beetje laten doorkomen zodat het minder uitgebrand is. Is waarschijnlijk niet de correcte manier maar wel de eerste die in mij op kwam .

                Foto
                flickr
                Canon 550D - Canon 50 f/1.8 - Canon 15-85 f/3.5-5.6 USM - Metz 48 - YN-460 II - Polaris Flash Meter II

                Comment


                • #9
                  Re: C-mine

                  In kleur zou ik de lucht behouden, in zwart wit denk ik ook . En de crop van je eerste versie behouden.
                  My photosite : www.indignephotography.tk

                  Comment


                  • #10
                    Re: C-mine

                    ik vind de bewerking wel mooi. Is eens iets anders. Ik heb er zelf al pakken gemaakt van deze 2 jongens en daarom kan ik dit wel smaken.
                    Klein puntje, door je standpunt lijkt het, voor degenen die de lokatie niet kennen, om één constructie te gaan. Een beetje ruimte tussen de 1e en de 2e toren was misschien beter geweest (stapje naar rechts)

                    Groeten, Bert
                    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                    www.bertofotografie.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: C-mine

                      Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                      ik vind de bewerking wel mooi. Is eens iets anders. Ik heb er zelf al pakken gemaakt van deze 2 jongens en daarom kan ik dit wel smaken.
                      Klein puntje, door je standpunt lijkt het, voor degenen die de lokatie niet kennen, om één constructie te gaan. Een beetje ruimte tussen de 1e en de 2e toren was misschien beter geweest (stapje naar rechts)

                      Groeten, Bert
                      Ja, heb je idd gelijk in
                      flickr
                      Canon 550D - Canon 50 f/1.8 - Canon 15-85 f/3.5-5.6 USM - Metz 48 - YN-460 II - Polaris Flash Meter II

                      Comment

                      Working...
                      X